Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tenkte jeg bare skulle dele et lite tips med dere: Smart Club Forsikring. Flyttet over to biler, en moped, innbo, reise og ulykkesforsikring til Smart Club og betaler nå halvparten i premie i forhold til hva vi betalte hos Gjensidige. Det flotte med bilforsikringen her (kasko) er at det er null i egenandel, gratis ruteskifte og fri veihjelp. Før noen spør: Nei, jeg jobber ikke i dette selskapet. Jeg er bare en fornøyd kunde På en BMW 520iA Touring (E39) som står i Oslo, null i egenandel og 16K kjørelengde i året endte jeg på ca 7000,- i året. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis 7000 i året er det du betaler i bilforsikring, så er det mer enn det jeg betaler i forsikring på min bil (Mercedes) med 25.000 i kjørelengde hos faktisk - Gjensidige.....:-) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Forsikringsselskapene forskjellsbehandler helt vilt. Tror at man kan ringe, klage litt på prisen, flørte/smiske litt med kundebehandleren og ende opp med halv forsikringspremie. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis 7000 i året er det du betaler i bilforsikring, så er det mer enn det jeg betaler i forsikring på min bil (Mercedes) med 25.000 i kjørelengde hos faktisk - Gjensidige.....:-) Nå er det ikke kun kjørelengde og biltype som bestemmer premien vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det ER forskjell på forsikringer! Det er viktig å være oppmerksom på at SmartClub bruker et utenlandsk forsikringsselskap. Det kan derfor være store forskjeller på vilkårene, mye større enn det er mellom de norske selskapene. Les derfor alt med både store og små bokstaver nøye for å se om dette tilbudet er tilfredsstillende for ditt behov før du skifter! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det ER forskjell på forsikringer! Det er viktig å være oppmerksom på at SmartClub bruker et utenlandsk forsikringsselskap. Det kan derfor være store forskjeller på vilkårene, mye større enn det er mellom de norske selskapene. Les derfor alt med både store og små bokstaver nøye for å se om dette tilbudet er tilfredsstillende for ditt behov før du skifter! Smart Club bruker White Label Insurance som risktager. Har lest igjennom alt av vilkår og det er ingen store forskjeller på denne forsikringen og andre kasko-forsikringer som tilbys i Norge. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er bestandig rom for forhandling når man skaffer seg forsikringer. Et godt tips er og true med å flytte over til et annet selskap. "Hvis du vil fortsette med å ha meg som kunde, må dere gi meg et bedre tilbud, hvis ikke er det bye bye" Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er bestandig rom for forhandling når man skaffer seg forsikringer. Et godt tips er og true med å flytte over til et annet selskap. "Hvis du vil fortsette med å ha meg som kunde, må dere gi meg et bedre tilbud, hvis ikke er det bye bye" Selvfølgelig. Man shopper jo alltid litt før man bestemmer seg for hvilket selskap man går for. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Postadressen er veldig avgjørende for forsikringsprisen. Bruker selv noe mellom jobben og er storfornøyd. Snaut 15000 i året for 2 biler(med full kasko og fri kjørelengde)Villa+innbo,båt og 2 hunder. Vilkårene her er veldig bra også. Svæårt få forsikrings-selgere som er interissert å prate når de hører hva vi har Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Postadressen er veldig avgjørende for forsikringsprisen. Bruker selv noe mellom jobben og er storfornøyd. Snaut 15000 i året for 2 biler(med full kasko og fri kjørelengde)Villa+innbo,båt og 2 hunder.Vilkårene her er veldig bra også. Svæårt få forsikrings-selgere som er interissert å prate når de hører hva vi har Postadresse, sikkerhetsutstyr, dekning, alder, kjørelenge, og ikke minst BONUS som ingen nevner er det som teller skal man i hele tatt kunne sammenligne forsikringer... Endret 26. oktober 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 De forsikrer ikke folk under 25 da:( betaler selv ca 20 000 i året på bilen min har (40% bonus) og det er det billigste jeg fant, og jeg har ringt alle hehe.. dette er hos gjensidige, IF skulle ha 86 000 haha... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 86000??! Det er jo en latterlig sum. Er det Celicaen (?) i avateren din du har forsikret? Betalte litt over 2000 i året for den gamle passaten min med delkasko hos gjensidige, men vel og merke med 60% bonus. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 86.000 har vel noe å gjøre med at det er en eller annen lov som sier at de må tilby forsikring eller noe slikt. Å sette prisen så høyt er en lovlig måte å "nekte" kunden forsikring på.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 86000??! Det er jo en latterlig sum. Er det Celicaen (?) i avateren din du har forsikret? Betalte litt over 2000 i året for den gamle passaten min med delkasko hos gjensidige, men vel og merke med 60% bonus. Det er Celicaen min ja. betaler 20 000 hos gjensidige for full kasko ink en del andre forsikringer som innbo, reise og sykdom også, så prisen på bilen er vell ca 17 000. Nå har jeg 30 000 i kjørelengde som trekker prisen en del opp. Prisen hos IF på 86 000 er nok bare dems måte å si vi vil ikke ha deg som kunde :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Postadressen er veldig avgjørende for forsikringsprisen. Bruker selv noe mellom jobben og er storfornøyd. Snaut 15000 i året for 2 biler(med full kasko og fri kjørelengde)Villa+innbo,båt og 2 hunder.Vilkårene her er veldig bra også. Svæårt få forsikrings-selgere som er interissert å prate når de hører hva vi har Ah, gode gamle jernbanen tenker jeg, som eks If-selger.. Prisen hos IF på 86 000 er nok bare dems måte å si vi vil ikke ha deg som kunde :!: Stemmer.. 86.000 har vel noe å gjøre med at det er en eller annen lov som sier at de må tilby forsikring eller noe slikt. Ikke 100% riktig, men ganske.. Såkalte høyrisiko-biler, som skyline eller RS4, eller R-sykler for den saks skyld, får man hos flere selskaper rett og slett blankt nei om man er under 25 år. If har 25 på høyrisiko bil, og 28 på høyrisiko(motor-)sykkel. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg mener å huske å ha hørt at Skyline hadde grisebillig forsikring, nettopp fordi det ikke fantes noen norske statistikker som tilsa at det var en høyrisikobil. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg mener å huske å ha hørt at Skyline hadde grisebillig forsikring, nettopp fordi det ikke fantes noen norske statistikker som tilsa at det var en høyrisikobil. Det kan gjerne ha vært slik i begynnelsen, men et selskap skal være ganske dårlig oppdatert om de ikke har fått det med seg nå. Dessuten oppgir selskapenes systemer HK og andre ting på alle modeller. I tillegg har de egne avdelinger som jobber kun med høyrisiko-produkter, og er spesialister på dette, de må som oftest godkjenne hvert enkelt produkt på hver enkelt kunde individuelt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 De forsikrer ikke folk under 25 da:(betaler selv ca 20 000 i året på bilen min har (40% bonus) og det er det billigste jeg fant, og jeg har ringt alle hehe.. dette er hos gjensidige, IF skulle ha 86 000 haha... 84000 skulle dem ha for min citroen, når IF ringte meg opp igjen og ville selge meg forsikring så bare lo jeg og sa at dette er det mest useriøse firmat jeg har vært borti.. betaler _13.000_ hos gjensidige. Bilen står ute i oslo 20.000km full-kasko 2.0T 150hk motor. gått 250.000km Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 gjensidige, audi a2, 25.000km, 60%bonus, esp, rattlås, naf, brukere over 25, 7500kr ca. (dyrt å rette opp alu) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Trodde gjensidige hadde gått bort ifra "over 25" rabatten og byttet den ut med rabatt om man har hatt lappen i 7 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå