Den Polse Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har akkurat formatert en P3 pc for en venn, og nå når jeg starter den opp, så virker det ut som det ikke kommer noe signal til skjermen. jeg har prøvd å boote med oppstartsdiskett og fra win98 cden, men ingen respons. Jeg gikk ut i dos, "format C:", og når det var ferdig skrudde jeg av og på pcen for å boote og innstallere win98. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Kan det være det at det ikke er drivere inne for skjermkortet? men det skulle vel være noen standard drivere som skulle funke, slik at du får et crappy skjermbilde slik at man får innstallert? Håper virkelig noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Forstår jeg deg rett så kommer det ikke skjermbilde etter POST og BIOS finner harddisker og CD-ROM? Nødvendig å vite. Eller får du startet installasjonen av windows og ingenting skjer? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Kommer ikke noe skjermbilde i det hele tatt. Det er det som gjør alt så vanskelig. Det er forresten et hercules G-force 3 agp kort som brukes. Oppstart disketten jeg har prøvd er en standard sak som fulgte med en eller annen pc en gang. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du har selvfølgelig sjekket at kortet står skikklig i, og at alle ledninger er godt festet? Prøv skjermen, evt skjermkortet på en annen pc så finner du ut hva som er i stykker. Det er ikke drivere du mangler iallefall. Kaptein_S Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Sjekka med både digital og vanlig skjerm(de to forskjellige uttakstypene?) Skal skaffe et gammelt skjermkort og prøve med det. Ellers sitter alt godt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå