Runar Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Send meg en melding, du! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Du får god hjelp av Runar! Husk at du har rett til å trekke deg tilbake, ikke la han gi deg skyldfølelse eller manipulere deg tilbake med løgner han aldri har planer om å holde. 1 Lenke til kommentar
Gjest 49744...de3 Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Så lei av å aldri være den som klarer å holde ei jente interessert lenge nok til at de vil i et forhold med meg. Har vært singel i snart 3 år, noe som har vært godt. Men de siste månedene har jeg vært på let, og savner å ha en kjæreste igjen. Har prøvd Tinder, men der er det nesten umulig å ha en samtale gående før jenta går lei og slutter å svare. Møtte ei på fest som jeg skrev en del med etterpå, som jeg tenkte å invitere med meg ut. Men nå er begge så opptatt med jobb og andre ting rett før jul, så føler det ville vært upassende å spørre om det nå. Dessuten virker det som at interessen fra hennes side har dabbet av. Har vært jeg som har styrt samtalene i det siste, og føler det ikke er noe poeng når hun svarer kort på mine lange meldinger. Er hun interessert tar hun kontakt først. Det har vært et par jenter som har vært interessert i meg, men jeg har ikke følt det samme om dem. Men de jeg er veldig interessert i går lei meg (og jeg prøver å ikke være for pågående, sender ikke flere meldinger i timen osv). Føler at det er vanskeligere nå pga. nettdatingen, fordi der kan man alltid finne noen som er bedre. Når jeg matcher med ei på Tinder kan hun lett slutte å svare meg så fort hun har matchet med en som er bedre. Prøver å ikke skrive det kjedelige "hei skjer?" til de jeg matcher med, men kommenterer ut i fra profilen hennes. Ønsker bare ei som i det minste vil gi meg en sjanse til å treffes og bli ordentlig kjent, men det virker så utrolig vanskelig. Jeg er heller ikke desperat, fordi da hadde jeg bare valgt en av de jentene som er interessert i meg. Vil heller være ulykkelig singel enn å være i et ulykkelig forhold. Men jeg savner den følelsene hvor jeg er skikkelig forelsket i ei, og hun er skikkelig forelsket i meg også. Er lei av alle samtalene kollegaene mine har om kjæreste/samboer osv, mens her sitter jeg som ikke en gang klarer å komme meg på dates. Jeg er klar over at dette er et syte-innlegg, men måtte bare lufte tankene mine. Anonymous poster hash: 49744...de3 Lenke til kommentar
Gjest 141e0...4ed Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Gjest 49744...de3 skrev (8 minutter siden): Så lei av å aldri være den som klarer å holde ei jente interessert lenge nok til at de vil i et forhold med meg. Har vært singel i snart 3 år, noe som har vært godt. Men de siste månedene har jeg vært på let, og savner å ha en kjæreste igjen. Har prøvd Tinder, men der er det nesten umulig å ha en samtale gående før jenta går lei og slutter å svare. Møtte ei på fest som jeg skrev en del med etterpå, som jeg tenkte å invitere med meg ut. Men nå er begge så opptatt med jobb og andre ting rett før jul, så føler det ville vært upassende å spørre om det nå. Dessuten virker det som at interessen fra hennes side har dabbet av. Har vært jeg som har styrt samtalene i det siste, og føler det ikke er noe poeng når hun svarer kort på mine lange meldinger. Er hun interessert tar hun kontakt først. Det har vært et par jenter som har vært interessert i meg, men jeg har ikke følt det samme om dem. Men de jeg er veldig interessert i går lei meg (og jeg prøver å ikke være for pågående, sender ikke flere meldinger i timen osv). Føler at det er vanskeligere nå pga. nettdatingen, fordi der kan man alltid finne noen som er bedre. Når jeg matcher med ei på Tinder kan hun lett slutte å svare meg så fort hun har matchet med en som er bedre. Prøver å ikke skrive det kjedelige "hei skjer?" til de jeg matcher med, men kommenterer ut i fra profilen hennes. Ønsker bare ei som i det minste vil gi meg en sjanse til å treffes og bli ordentlig kjent, men det virker så utrolig vanskelig. Jeg er heller ikke desperat, fordi da hadde jeg bare valgt en av de jentene som er interessert i meg. Vil heller være ulykkelig singel enn å være i et ulykkelig forhold. Men jeg savner den følelsene hvor jeg er skikkelig forelsket i ei, og hun er skikkelig forelsket i meg også. Er lei av alle samtalene kollegaene mine har om kjæreste/samboer osv, mens her sitter jeg som ikke en gang klarer å komme meg på dates. Jeg er klar over at dette er et syte-innlegg, men måtte bare lufte tankene mine. Anonymous poster hash: 49744...de3 Som jente har jeg lett fått over 200 matches på noen dager, og da har jeg kun swipa høyre på de jeg er nogenlunde interessert i. Kanskje kynisk, men derfor lett å ikke svare hvis fyren ikke skriver noe interessant... Hvordan ser profilen din ut? Mange som har helt elendige bioer, vet ikke om det er for å være ironisk eller ei. Skriv gjerne noe som man kan starte samtalen på! Har du noen hobbyer hvor det kan være naturlig å møte andre? Jeg ville personlig heller satset på å møte jenter gjennom det. Anonymous poster hash: 141e0...4ed Lenke til kommentar
Gjest 141e0...4ed Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Mener også at det er bedre å være rask med å planlegge noe/møtes. Anonymous poster hash: 141e0...4ed Lenke til kommentar
Giovanne Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 De listede navnene i første innlegg, er brukerne stadig aktive og villige? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Takk for tilbakemelding, jeg tok vel på meg å oppdatere ting litt i tråden her, men kom aldri så langt. Jeg er på saken nå. Lenke til kommentar
Giovanne Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Supert. takk for innsats. Lenke til kommentar
Fremhevet kommentar Larzen_91 Skrevet 28. januar 2020 Fremhevet kommentar Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) Velkommen til "Trenger du noen å snakke med? V2", oppdatert med ny informasjon og nye påmeldte. Endret 28. januar 2020 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg