anonym jente Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Noen som har lyst å prate i dag? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Noen som har lyst å prate i dag? Stiller gjerne opp Lenke til kommentar
Yvonneyvonne Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg kunne tenke meg noen å prate med Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jente 25. Skulle gjerne hatt noen å snakke med angående livet mitt og veien videre for meg. Er kraftig rammet av flinkpike-syndromet, jeg lever ikke mitt eget liv lenger, men et liv andre forventer at jeg skal ha. De siste mnd mine har bestått av tilbakefall depresjoner og angst, alkohol, tanker om å avslutte mitt eget liv og en rotete og kaotisk leilighet. Jeg har gitt opp å snakke med venner og familie for de har ikke egentlig ikke så mye og si til dette annet enn å nikke og late som de hører etter. Noen som har tid? Anonymous poster hash: 46fe3...c41 Har en del erfaring fra deprisjon (og rotete rom ) så bare å sende meg en pm om du enda trenger noen å prate med Noen som har lyst å prate i dag? Bare å sende meg en PM om du enda trenger noen å prate med Jeg kunne tenke meg noen å prate med Bare å sende meg en PM om du enda trenger noen å prate med 1 Lenke til kommentar
xNADEsjefen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg er tilgjengelig dersom noen vil slå av en prat. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Trenger noen å prate med.. gjelder depresjon/usikkerhet på hva jeg skal gjøre videre.. Er 22år gammel gutt. Anonymous poster hash: 80fa3...911 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Berre å sende PM Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Har gått igjennom en helvettes uke, som endrer livet mitt totalt. Jeg har virkelig møtt veggen. Ønsker gjerne å prate ut litt. Viktig at du ikke er dømmende.... Anonymous poster hash: e3bb8...830 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Trenger noen å snakke med angående å passe inn og aldri hatt damers oppmerksomhet....... Begynner å stå på mine siste bein og føler jeg kan ganske snart begynne å gjøre noe dumt Anonymous poster hash: c0c99...a10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Trenger noen å snakke med angående å passe inn og aldri hatt damers oppmerksomhet....... Begynner å stå på mine siste bein og føler jeg kan ganske snart begynne å gjøre noe dumt Anonymous poster hash: c0c99...a10 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Om noen trenger noen å prate med, så kan jeg gjerne dedikere litt tid. Jobber som nattevakt og har mye tid til disposisjon ved å svare på spørsmål litt utfyllende. Jeg liker også å ha lange, dype interesante samtaler, samt at jeg er veldig erfaren når det kommer til tema som angst og depresjon, da jeg har venner, familie samt meg selv som har slitt med det, og tidvis sliter med det den dag i dag.Bare send en PM. Er ikke alltid på diskusjon, så om du ikke får umiddelbart svar, så ikke frykt, jeg vil svare ti syvende og sist Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hei. Jeg skulle gjerne hatt en å snakke med i kveld. Har det tungt. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg sitter oppe en stund i kveld dersom noen har behov for å slå av en prat. Er en rolig og trivelig kar i 20 årene med føttene godt plantet på jorden. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Dette er faktisk et fantastisk tiltak ... 1 Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg stiller opp i helgen dersom noen har behov for en prat. Lenke til kommentar
Ostepop100 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg skulle gjerne hatt noen å snakke med. Send pm. Lenke til kommentar
Larsibergen017 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hei hadde vært fint å prate med noen , har ingen spesielle problemer men føler meg ensom og tom. spesielt etter jeg ble singel etter et langt forhold har jeg vel innsett at jeg har brukt for mye tid på jobb og kjæreste. 22 gutt Bergen send gjerne pm Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Tilgjengelig på telefon eller Skypesamtaler stort sett hver kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg