Ardenus Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 kjør på, kommer til å være våken endel timer til Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Noen som har lyst å holde meg med selskap? Konser bedre når jeg har noen å snakke med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Trenger virkelig noen å snakke med… Anonymous poster hash: 03a9c...815 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg kan låne ut et øre eller to om nødvendig. Send pm her, eller add srrrbz på skaip (skriv en kjapp hilsen så jeg ser du ikke er spambot, ellers /ignore). Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Som srbz skriver, jeg har også ett øre eller to til disposisjon. Det er jo forskjell på folk, så om tonen blir bra vet jeg ikke, men jeg kan vel si som så at jeg av og til trenger å prate med noen selv. PM meg så skyper jeg gjerne Lenke til kommentar
Khazanet Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Bare å sende pm om noen føler for det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kunne gjerne trengt noen å snakke med, bare for å klarne hodet litt. Har dog litt problemer som jeg forstår at ikke alle har lyst å ta i, med depresjon, problemer med alkohol. men det jeg egentlig trenger å snakke om har ikke i hovedsak med de tingene å gjøre. Så ta gjerne kontakt om noen tør. Anonymous poster hash: f858f...6f6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 De klarer ikke å sende deg PM hvis du poster som anonym, dessverre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Skulle gjerne snakket med noen om noen forholdsproblemer. Helst en kvinne, helst over 20. Noen som kan? Anonymous poster hash: f816e...e8a Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Send meg PM. Kan godt skrive med deg hvis det holder. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Tidligere i dag ble det opprettet en tråd om nettvenner. Jeg har noen, men kunne godt tenkt meg flere. Det innebærer da å snakke om alt om ingenting, gjerne på daglig basis, men det er ikke nødvendig. Jeg er jo ikke ledig hele tiden jeg heller. Har ikke lyst å poste under brukernavn her, så om du er interessert så sender jeg en PM om du poster med brukernavn. Anonymous poster hash: 3171c...44e Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Tidligere i dag ble det opprettet en tråd om nettvenner. Jeg har noen, men kunne godt tenkt meg flere. Det innebærer da å snakke om alt om ingenting, gjerne på daglig basis, men det er ikke nødvendig. Jeg er jo ikke ledig hele tiden jeg heller. Har ikke lyst å poste under brukernavn her, så om du er interessert så sender jeg en PM om du poster med brukernavn. Anonymous poster hash: 3171c...44e Jeg er som regel alltid pratesjuk, så det er bare å skrive til meg om du eller noen andre føler for å snakke! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Trenger å få luftet tankene min med noen, fikk et skikkelig slag i magen i dag. Gjerne noen som har erfaring med kreft i familien. Takk. Endret 7. november 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) .-. Endret 8. november 2015 av << Alex >> Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Noen som kan snakke litt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er det noen som er våken og som kunne tenke seg å skrive litt? Jeg føler meg virkelig ikke bra. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Noen som kan prate i kveld? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Om noen vil høre på hvor ekstremt klønete og fjern jeg har vært i dag, og generelt i livet, så kan jeg sende PM. Anonymous poster hash: 7e745...b0a Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Bare å sende pm! Endret 11. november 2015 av Disorder Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg skulle ønske noen faktisk var interessert i å høre hva jeg hadde å si. Jeg sliter noe innmari, og familien bare forventer at jeg skal være helt normal, og det er utrolig vanskelig å holde alt for seg selv og bare late som ingenting, men det er likevel bedre enn å si noe og bli avvist. De er bare helt uinteressert. Og jeg kan egentlig ikke forestille meg at noen andre skulle være interessert i høre på meg heller, siden jeg ikke vet om noen som har det på samme måten som meg, og å høre på meg ramble, sikkert bare vil være kjedelig og uinteressant. Samt uforståelig, jeg er såpass "spesiell" (ikke meninga å skryte), at det trengs nok en god del forhistorie til og ... Jeg sitter innmari fint i det ass. Anonymous poster hash: 00524...254 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg