AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Trenger å snakke med noen... helst en jente hun har et litt lettere å forstå... #kjærlighetsproblemer... Anonymous poster hash: 6d96a...26d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Trenger å snakke med noen... helst en jente hun har et litt lettere å forstå... #kjærlighetsproblemer... Anonymous poster hash: 6d96a...26d Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 ^^ Er gutt men kan godt snakke, ganske god til å forstå Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Noen som kan snakke nå? : / Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Noen som er gira på å prate i kveld? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nettopp ferdig med utdannelse og ingen planer i nær fremtid, bare å sende melding, hvem som helst, om dere vil prate. Har erfaring med _livet_, eksistensiell meningsløshet, kjærlighetssorg, psykisk funksjonshemning i nær familie, familietrøbbel, selvmordstanker, medisin, helsevesenet, utdanning, etc. Men også, om du bare trenger en venn, noen å prate med, gi en lyd. 2 Lenke til kommentar
BtuAnonym Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg trenger noen å snakke med. Handler om sorg, savn, depresjon, meningsløshet, da jeg har opplevd svært mye de siste årene. Gjerne send meg en melding, trenger å få luftet tankene Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg vil gjerne ha en "venn" jeg kan snakke med over nett. Jeg er mye ensom, og går igjennom en vanskelig periode i livet. Jeg er 22 år gammel gutt. Enkelte tar sikkert dette litt galt, men jeg trives av en eller annen grunn bedre i vennskap med jenter enn gutter. Lettere å åpne seg for jenter.. Post her, så sender jeg pm Anonymous poster hash: 797e1...0ce Lenke til kommentar
Håndtaket Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg ønsker noen å prate med. Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Trenger en seriøs og forståelsesfull jente/gutt å snakke med om jobbproblemer, psykiske utfordringer, forhold og kontaktskaping. Kan selv være en ressurs, som en introvert tenketank. Gutt 21. Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg har mye ledigtid i sommer hvis noen føler behovet for en lytter, samtalepartner eller bare ønsker å lufte tankene. Det kan være temaer som for eksempel ensomhet, depresjon, angst, spiseforstyrrelser, andre psykiske utfordringer eller lidelser, kjærlighetssorg og sosiale utfordringer. Send PM! Jeg er forresten en jente. 1 Lenke til kommentar
angerfull Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 HeiHar nettopp begått en STOR tabbe i forhold til min jente. Hun elsker meg, men klarer ikke å ha det sånn som hun har det om dagen. Slik at hun for noen minutter siden ville slå opp med meg. Hvis det er noen snille sjeler der ute som ville tatt seg det bryderiet å snakke litt med meg ville jeg satt enormt stor pris på det 1 Lenke til kommentar
Khazanet Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Kanskje litt sent for deg over meg her, men hvis noen trenger en hjelpende hånd, stiller jeg gjerne opp. Erfaring fra vanskelige forhold, angst, depresjoner og slike ting. Er på skype : Khazanet Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg kan høre om noen har noen problemer, bare ikke fullstendig blæst meg med en uorganisert vegg med tekst Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Er det noen her som kan snakke nå? Er ganske langt nede. Anonymous poster hash: 75296...9d2 Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg stiller med glede opp for hvem enn som trenger noen å snakke med. Bare å sende meg en melding om noen her føler for det, hører gjerne på. 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ser at jeg har litt tid utover frem til 16 august iallefall. Gjerne ta kontakt 41228214 eller på skype andysowhat. Er som oftest glad og tuller en del, selv om det er seriøse problemer. Men jeg skal love at du får et seriøst svar når jeg får tenkt meg om litt Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hvis du trenger noen å prate med så kan du legge meg til på skype: Ardenus81 Bare husk å skrive hvor du la meg til, så jeg ikke tror det er spam. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Trenger noen å prate med. Dersom noen melder seg, skal jeg sende PM til vedkommende. Trenger et sympatisk øre. Anonymous poster hash: ee0bf...286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg