AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ingen andre som melder seg? :-) Anonymous poster hash: 94891...2d6 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det er bare å sende PM hvis du vil, jeg er jente. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kjenner jeg har veldig få å prate om mine interesser med, som innebærer servere, teknologi og slike ting. Lenke til kommentar
jshoel Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kjenner jeg har veldig få å prate om mine interesser med, som innebærer servere, teknologi og slike ting. Samme hær også, eller jeg har vel flere å prate med, men ender bare med att jeg blir en form for support for noen til slutt. Lenke til kommentar
meandI Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Sliter litt for tiden, så kunne trengt noen uteforstående å snakke med. Eventuelt få noen råd og synspunkter Gjelder stort sett kjærlighet, bosituasjon og en alkoholisert far. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Sliter litt for tiden, så kunne trengt noen uteforstående å snakke med. Eventuelt få noen råd og synspunkter Gjelder stort sett kjærlighet, bosituasjon og en alkoholisert far. Du kan ringe meg på Skype, send PM hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Lytter gjerne hvis noen har behov. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 - Depresjon - Kontrollbehov - Legning - Voldtekt - Utro Snakke noen? Anonymous poster hash: 80793...608 Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) jeg kunne trengt noen. samliv og egen psyke. send pm om det passer. hadde vært fint. Endret 19. desember 2014 av kollolll Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Send PM hvis du vil, her vi snakke om det meste Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Har meldt meg opp her før som en lytter, men lister meg igjen. Det er bare å sende meg PM om noen er interessert i å snakke, enten det bare er for å slå av en prat eller om det er for å lette på trykket. Jeg er en mann på 22 år og er interessert i det meste, men i hovedsak så går ting innenfor data, elektronikk, media og motor. Lenke til kommentar
TheLastProblemSolver Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Har det litt komplisert. Hatt kjæreste en god stund som jeg er veldig glad i, men i den siste har jeg endelig klart å skaffe meg selv litt selvtillit og selvbilde noe jeg aldri har hatt før, og legger merke til andre jenter og slike ting jeg aldri gjorde før. Kan ikke få så mye råd men det hadde forsatt vært fint om jeg kunne tømt alt jeg har i hodet for noen, gjerne fra et kvinnelig perspektiv. Fint om jeg kan snakke med noen som ikke er alt for dømmende heller. Anonymous poster hash: 94891...2d6 Im bored... What are you gonna do to entertain me ? I thought I told yah ! ! ! For what goes around comes back around... Endret 21. desember 2014 av TheLastProblemSolver Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 - Depresjon - Kontrollbehov - Legning - Voldtekt - Utro Snakke noen? Anonymous poster hash: 80793...608 Vet ikke om du har hatt noen å snakke med. Anyway, er vel uansett på tide å fyre løs denne på nytt! Poster på nytt, litt nye kontaktadresser, og noen som er borte epost: [email protected] Skype: Olemy8 / [email protected] Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet. Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter. Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er: - Seksuelle legninger - Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde - Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med) - Pubertet og temaer rundt dette - Ensomhet - Kjærlighet Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før. Så, jah. Det skulle vel være det. 23 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan. Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig. Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! Vi prates! 1 Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Den som vil kan også sende meg en melding for å slå av en prat eller for å stille noen spørsmål!Er en 21 år gammel, ikke-dømmende kar som liker å hjelpe Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Vil bare ønske alle her i tråden en riktig god jul og et godt nytt år Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 - Depresjon - Kontrollbehov - Legning - Voldtekt - Utro Snakke noen? Anonymous poster hash: 80793...608 Vet ikke om du har hatt noen å snakke med. Anyway, er vel uansett på tide å fyre løs denne på nytt! Poster på nytt, litt nye kontaktadresser, og noen som er borte epost: [email protected] Skype: Olemy8 / [email protected] Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet. Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter. Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er: - Seksuelle legninger - Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde - Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med) - Pubertet og temaer rundt dette - Ensomhet - Kjærlighet Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før. Så, jah. Det skulle vel være det. 23 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan. Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig. Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! Vi prates! Lagt deg til på Skype. Anonymous poster hash: 80793...608 1 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Stiller gjerne opp om noen har behov. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Skulle gjerne luftet litt tanker. Gjerne med ei jente, rett og slett fordi de ofte forstår bedre. Anonymous poster hash: 00004...0c1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Om du gir meg en måte å ta kontakt med deg på, så gjør jeg det gjerne. Vil gjerne være anonym i denne tråden selv. Anonymous poster hash: 61967...bfa Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Finnes det noen her jeg kan tømme hodet mitt hos? Har veldig mange tanker,ønsker å prate med noen som lever lykkelig her. Merker ofte at når jeg skal tømme meg for noen så blir det veldig ofte at personen jeg tømmer meg for bare driter i hva jeg sier å snakker om sine problemer,så ikke for å være ego,men hadde det vært mulig å kunne fått pratet med noen........vær så snill.....please... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg