Netrum Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Å gud hvor eg skulle ønske eg hadde noen å prate med... Lenke til kommentar
badw0lf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg laget en forumpost igår men ingen ser ut til å ville svare på den. Trenger virkelig noen råd og tips. Har ikke så mange andre å snakke med. innlegget ligger under Familie og gjelder min mor. Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg laget en forumpost igår men ingen ser ut til å ville svare på den. Trenger virkelig noen råd og tips. Har ikke så mange andre å snakke med. innlegget ligger under Familie og gjelder min mor. bare å sende meg en privat melding! Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Trenger noen ASAP. IM HERE!! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fikk snakket ut med noen i går, så det går en smule bedre nå... men bare en smule. Karwan., takk for det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Svarer ikke nødvendigvis samme dag du sender melding, men svarer ordentlig og seriøst om noen vil sende en pm Om det er mer akutt vil jeg råde å kontakte noen andre. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg kan også stille opp. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg stiller opp med Skype-samtaler for de som trenger noen å prate med. Send PM ved interesse. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Sitter våken i natt hvis noen trenger en å prate med Lenke til kommentar
solobrus Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 For en utrolig fin tråd.. Har det virkelig kjipt om dagen, og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Hadde vært greit å hatt noen å prate med Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 PM om noen trenger å lufte noe. Har "erfaring" med skilsmisser, foreldre, seperasjon, overgrep, depresjon , barn og mer. Lenke til kommentar
12345abc Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 hei har noen tid til og snakke og eventuelt råd om kjærlighet og andre ting? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Need someone atm. Samlivsbrudd, gjerne noen som har nylig vært borte i det samme. Lenke til kommentar
solobrus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Need someone atm. Samlivsbrudd, gjerne noen som har nylig vært borte i det samme. går gjennom det samme I disse dager. Tar gjerne en prat med deg PM Lenke til kommentar
wolfie0 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jente 22 år, kronisk syk og derfor ingen fulltidsjobb (ergo: mye tid å slå ihjel). Har samboer og to hunder. Liker å snakke om alt og ingenting. Støtter gjerne noen som har det vanskelig om noen trenger det. Bare til å sende meg pm! Lenke til kommentar
Shiiiiit Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Mann 24 år i midtnorge. Lever et ganske isolert liv, kan fort gå lang tid mellom vær gang jeg har noe som ligner en samtale med noen. Er uendelig dårlig til å være sosial, selv på nett, men å snakke med noen over nett kan være en grei start. Så vil du ha noen å snakke med skal jeg gjøre det så godt jeg kan. Ingen spesielle emner jeg ønsker å snakke om. Kanskje vi kan jobbe på noe sammen, et hobbyprosjekt som en app/spill/nettside etc.(jeg kan stå for det tekniske) Endret 10. november 2014 av v90 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Har det litt komplisert. Hatt kjæreste en god stund som jeg er veldig glad i, men i den siste har jeg endelig klart å skaffe meg selv litt selvtillit og selvbilde noe jeg aldri har hatt før, og legger merke til andre jenter og slike ting jeg aldri gjorde før. Kan ikke få så mye råd men det hadde forsatt vært fint om jeg kunne tømt alt jeg har i hodet for noen, gjerne fra et kvinnelig perspektiv. Fint om jeg kan snakke med noen som ikke er alt for dømmende heller. Anonymous poster hash: 94891...2d6 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Send pm hvis du ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg