Bruker-158599 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Jeg har et sterkt ønske om å snakke med noen i kveld. Jeg er i en sår situasjon og vil få ut noen tanker om det. Endret 13. desember 2013 av -Twix- Lenke til kommentar
dengalesiden Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har et sterkt ønske om å snakke med noen i kveld. Jeg er i en sår situasjon og vil få ut noen tanker om det. Du kan snakke med meg om du vil. Mail: [email protected] Skype: dengalesiden Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hadde vært fint med noen som vil prate litt i dag. Lenke til kommentar
dengalesiden Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hadde vært fint med noen som vil prate litt i dag. Mail er [email protected] skype er dengalesiden. Bare å ta kontakt om du vil Lenke til kommentar
anve626 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 hei, mann på snart en å tyve her. noen som vil prate i dag? om livet mitt å ditt feks.? sliter med litt depresjon for tiden, pågått siden sommer, har ikke snakka med så mange om det, å i veldig liten grad, så da syntes e det var en god ide å søke noen å prate med her i dag kan snakke om alt mulig! har opplevd ganske mye oppigjennom. sleng igjen et svar om du vil,kommer inn å sjekker regelmessig i dag. kan skype, email, tlf, what ever Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei. Det nærmer seg nyttår med stormskritt, og det ser mørkere og mørkere ut. Jeg har lenge håpet på en fin nyttårsfest sammen med gode venner med noe godt i glasset, men slik blir det nok ikke. Kompisene har tydeligvis planer for nyttårsaften, uten meg. Jeg har prøvd å fiske for å bli invitert med, men enten skjønner dem ikke det, eller så vil dem ikke ha meg med. Blir så jævlig deprimert. What to do?? :'-( Anonymous poster hash: 86c73...c58 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har du prøvd å spørre rett ut om du kan bli med? Har du familie du kan være med? Vært alene på nyttårsaften uten å ville det selv før og det sugde hardt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har du prøvd å spørre rett ut om du kan bli med? Har du familie du kan være med? Vært alene på nyttårsaften uten å ville det selv før og det sugde hardt Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller. Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 86c73...c58 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Samme skjer nok med meg. Alle har liksom lagt planer for lenge siden og gleder seg. Det blir litt sært å spørre rett ut om jeg kan bli med. Dessuten er det ikke gøy å være et sted man ikke er ønsket Lenke til kommentar
BRis00 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 noen som har erfaring med panikkangst/sosialangst? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller. Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 86c73...c58 Litt sånn utenom: jo, jeg vet om 20åringer som helst feirer med familien. Selv har jeg feiret utelukkende sammen med familie i alle år - og alltid fordi jeg hadde lyst. Det samme blir tilfellet i år. Kunne du ha prøvd å fiske litt mer? Er fremdeles noen dager igjen til nyttårsaften. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 86c73...c58 Ser den. Hadde selv vært redd for å trenge meg på... Hva med forumsarrangert treff nyttårsaften med andre i samme situasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Denne tråden burde vært stemplet fast på forsiden slik at folk vet hvor å finne den. Synd den ikke var tilgjengelig i julen slik som ifjor. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Skulle gjerne fått prata litt, om det er nokon som har tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det hadde vært greit å få snakket med noen nå, angående ensomhet, depressive tanker og mer.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Trenger å snakke med noen som har kompetanse innen samliv og samlivsbrudd. Anonymous poster hash: 7b0bd...e1b Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg er her om det er noen som trenger å snakke ut om hva som helst. Men det er vel angst/depresjon jeg kanskje har litt mer kjennskap til. Endret 7. januar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Viss nokon har tid til å prate no, hadde det vore fint, send PM Lenke til kommentar
Anithamin Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg trenger virkelig noen å prate med. Har prøvd å manne meg opp til å ringe lege og lignende, men jeg klarer ikke. Kanskje noen her har tid til å lytte eller sitter med gode råd. Noen som kan gi meg litt håp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg