Snurreleif Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er tilgjengelig til å snakke titt og ofte, mest på kvelder grunnet jobb og studier.Ser helst at det forekommer via PM her på forumet, utenom det har jeg ingen "krav".Sett bort i fra visningsnavnet er jeg ganske ok å snakke med (får jeg høre), så skulle det være noe innen kjærlighetssorg, depresjon, problemer (små som store) i hverdagen, ensomhet, dårlig selvbilde, eller om du rett og slett bare trenger å lufte tankene, er det bare å sende PM .Kjønn, alder eller lignende er irrelevant om det skulle være noen tvil. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg er klar for å snakke med alt å alle i dag. Send meg gjerne din skype i innboks, eller legg til : xieroxx :3 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Stiller gjerne opp for deg som trenger en fremmed å snakke med, uansett hva det skulle være. Send meg din skype på Pm. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Stiller gjerne opp for fortapte sjeler i dag. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Stiller som vanlig opp utover kvelden. Send meg gjerne en Pm. Lenke til kommentar
peachh Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvis det finnes en sjel der ute som vil lese 1800 ord om mitt tragiske kjærlighetsliv, ta kontakt. Ønsker egentlig bare noen tanker rundt et forhold jeg hadde med en fyr for en stund tilbake. Tør ikke poste innlegget her, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. En person som ikke er så altfor dømmende hadde også vært veldig fint, ehe. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvis det finnes en sjel der ute som vil lese 1800 ord om mitt tragiske kjærlighetsliv, ta kontakt. Ønsker egentlig bare noen tanker rundt et forhold jeg hadde med en fyr for en stund tilbake. Tør ikke poste innlegget her, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. En person som ikke er så altfor dømmende hadde også vært veldig fint, ehe. Sendt deg Pm. Jeg stiller forøvrig opp for alle som trenger en skulder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som fortsatt henger på Messenger/Skype med hotmail og har litt tid nå? Lenke til kommentar
Karina_ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Trenger noen å snakke med, har hatt en kjip barndom og har den følelsen av at alle ignorerer meg. Sliter også med selvmordstanker og ensomhet. [email protected] Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Stiller gjerne opp dersom noen trenger en "nettvenn" Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg stiller også gjerne opp hvis noen trenger å snakke Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Skulle gjerne hatt nokon å snakke med no og då. PM Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hadde vært fint å ha noen å snakke med når jeg føler meg bæsj, sånn som nå. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hadde vært fint å ha noen å snakke med når jeg føler meg bæsj, sånn som nå. Du kan adde meg på Skype, om du føler for det og fortsatt har behovet om å prate. Send meg PM, så får du nick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Cakenommy. Jeg vil snakke med deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Cakenommy. Jeg vil snakke med deg. Sendte deg PM. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Send meg gjerne en Pm hvis det trengs en nettvenn. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg kunne tenke meg noen å snakke med i dag. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 er en 20 år gammel gutt som bor i oslo, og kunne godt tenkt meg å snakke med noen.. har vært deprimert i mange år men i det siste har jeg fått en ny livsgnist og jeg har faktisk ikke følt meg slik som dette på ekstremt lenge (kanskje aldri..) men får hele tiden tilbake tankemønster og følelser som kan dra meg ned igjen. om noen har erfaring med å endre tankemønsteret sitt, komme over følelser som verdiløshet og meningsløshet så rop ut! alle tips generelt tar jeg i mot med takk, men helst selverfart selfølgelig og ikke en link til et psykolognettsted som skriver svada. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kunne gjerne tenkt meg noen å prate litt med i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg