Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?

Anbefalte innlegg

Ja.

Forresten jeg lurte på noe. Er det belastende for dere som må høre på problemer?

Det er ikke det så lenge problemene ikke går så dypt inn på som selvmordstanker/lignende. Du må bare sette grenser for deg selv :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene.

Lenke til kommentar

Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene.

Vi er på samme alder :) og til tider samme situasjon :/ send meg gjerne en PM :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har vært igjennom veldig mye i løpet av livet og føler jeg er i en god situasjon til å kunne lytte/gi råd hvis noen ikke har det så bra og har lyst til å snakke om det. Det er bare å sende en PM, jeg er en 29 år gammel mann med en god del livserfaring.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

Savner å ha en god venn (eller flere), noe som er mange år siden jeg hadde. Er godt voksen (over 30, men under 50), men ikke en gretten gammel gubbe. :)

Som Jext har jeg også vært igjennom en del, og sliter med angst.

Jeg bor på Sørlandet.

Endret av Skismøring
Lenke til kommentar

Hei,

Savner å ha en god venn (eller flere), noe som er mange år siden jeg hadde. Er godt voksen (over 30, men under 50), men ikke en gretten gammel gubbe. :)

Som Jext har jeg også vært igjennom en del, og sliter med angst.

Jeg bor på Sørlandet.

Du leter etter noen folk du kan være sammen i real life altså, og bli godt kjent med..? Ikke bare snake over nett?

Lenke til kommentar

Jeg har vært mye opptatt i det siste, men er endelig slått meg til ro. Hvis noen har behov for å snakke, så er jeg tilgjengelig :) Foretrekker telefonsamtaler. Regler for mine egne grenser gjelder fortsatt(se tidligere innlegg).

Behov og behov, men det kunne ha vært greit. Hva med å ringe på skype, det koster ikke noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...