Emily1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ja. Forresten jeg lurte på noe. Er det belastende for dere som må høre på problemer? Det er ikke det så lenge problemene ikke går så dypt inn på som selvmordstanker/lignende. Du må bare sette grenser for deg selv Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei, det går litt dårlig for tiden i og med at det er ferie og at jeg har ekstra mye tid til å tenke på negative tanker. Ensomheten er på sitt beste akkurat nå. Har også skjedd veldig mye negativt rundt meg i det siste, og vil gjerne snakke med noen om dette. Nøler med å ta kontakt, også over nettet, så hadde vært koselig om noen hadde tatt initiativ til å snakke med meg. Det ideelle hadde vært å kunne snakket med noen over lengre tid, samt bli kjent med hverandre. Er forresten ei jente som snart nærmer seg 20-årene. Vi er på samme alder og til tider samme situasjon :/ send meg gjerne en PM 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tar gjerne en Skype-prat med ensome folk. Helst noen som har evnen til å tenke positivt. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg har vært igjennom veldig mye i løpet av livet og føler jeg er i en god situasjon til å kunne lytte/gi råd hvis noen ikke har det så bra og har lyst til å snakke om det. Det er bare å sende en PM, jeg er en 29 år gammel mann med en god del livserfaring. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Hei, Savner å ha en god venn (eller flere), noe som er mange år siden jeg hadde. Er godt voksen (over 30, men under 50), men ikke en gretten gammel gubbe. Som Jext har jeg også vært igjennom en del, og sliter med angst. Jeg bor på Sørlandet. Endret 23. august 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hei, Savner å ha en god venn (eller flere), noe som er mange år siden jeg hadde. Er godt voksen (over 30, men under 50), men ikke en gretten gammel gubbe. Som Jext har jeg også vært igjennom en del, og sliter med angst. Jeg bor på Sørlandet. Du leter etter noen folk du kan være sammen i real life altså, og bli godt kjent med..? Ikke bare snake over nett? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Ja, å ha venner i real life betyr mest, men å ha venner på nett er fint det også. Må være noen som er over 30, da man som regel har roet seg litt da. Endret 23. august 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som vil chatte (skrive) på skype NÅ, og i noen timer fremover? Er ikke noe spessielt som plager meg, vil bare snakke med noen... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg kan sikkert slå av en prat. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skypen min er: Hvaeretgyldignavn hook me up Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 [email protected] finnes ikke. Hadde vært hyggelig å snakke med deg. Bruker Pidgin. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 [email protected] finnes ikke. Hadde vært hyggelig å snakke med deg. Bruker Pidgin. uhm, men det finnes en bruker på skype som heter hvaeretgyldignavn Har ikke noe hotmail som heter det. Bare å legge meg til å slå av en prat når det passer deg Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Takk, men kan jeg installere Skype i Linux uten Wime eller whatever det heter. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Voldtekt av partner. PM Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hun får jo profesjonell hjelp, å det er jeg glad for. Men, får jeg noen støtte? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har vært mye opptatt i det siste, men er endelig slått meg til ro. Hvis noen har behov for å snakke, så er jeg tilgjengelig Foretrekker telefonsamtaler. Regler for mine egne grenser gjelder fortsatt(se tidligere innlegg). Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har vært mye opptatt i det siste, men er endelig slått meg til ro. Hvis noen har behov for å snakke, så er jeg tilgjengelig Foretrekker telefonsamtaler. Regler for mine egne grenser gjelder fortsatt(se tidligere innlegg). Behov og behov, men det kunne ha vært greit. Hva med å ringe på skype, det koster ikke noe? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ok. add meg, jeg heter Nudelpus Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) ... Endret 6. september 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg