Windoge Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Melder meg fri til disposisjon dersom noen ønsker å snakke om alt mulig. Bare å sende PM. Lenke til kommentar
vaarblomst Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) -Innhold fjernet- Endret 16. august 2012 av vaarblomst Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg stiller også mer enn gjerne opp for noen som måtte trenge det. Har opplevd mye i livet og ser på meg selv som både forståelsesfull og støttende. Lenke til kommentar
AngelEyes91 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Tar man bare kontakt med noen om man vil ha noen å snakke med? Har med depresjoner, problemer i forhold, angst og ensomhet å gjøre. Endret 11. juli 2012 av AngelEyes91 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jupp Det fins en liste i førstepost over folk som har meldt seg frivillig som "kontaktpersoner", men vet ikke hvor lenge siden det er den ble oppdatert. Det beste er kanskje å sende en pm til en av dem som på de siste sidene i tråden har tilbudt sin oppmerksomhet. Ta gjerne kontakt med meg også ^^ 1 Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg må snakke med noen. Send meg en PM om du tror du kan takle det? xoxo Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hvis du trenger å tømme deg for frustrasjoner så er det like greit å ringe: http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen De er døgnåpen. Hvis det er mer enn bare frustrasjon så send meg en PM. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ta gjerne kontakt med meg også dersom du har lyst til å tømme hjernen/hjertet. Litt info for å kanskje gjøre det lettere: - Mann 22år Har erfaring med utroskap, depresjoner, men ta gjerne kontakt uansett hva det skulle være Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ta gjerne kontakt med meg også dersom du har lyst til å tømme hjernen/hjertet. Litt info for å kanskje gjøre det lettere: - Mann 22år Har erfaring med utroskap, depresjoner, men ta gjerne kontakt uansett hva det skulle være JEG VIL Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) På tide å rydde litt? Flere av de nevnte i første post har ikke vært aktive på over et halvt år... Ta gjerne kontakt med meg også dersom du har lyst til å tømme hjernen/hjertet. Litt info for å kanskje gjøre det lettere: - Mann 22år Har erfaring med utroskap, depresjoner, men ta gjerne kontakt uansett hva det skulle være JEG VIL Jeg også! Endret 18. juli 2012 av Moie Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er fremdeles bare å ta kontakt om noen vil taste og hva som helst. Jobber nattevakt, så er tilgjenglig store deler av natta for tasting når det er tid. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er fremdeles bare å ta kontakt om noen vil taste og hva som helst. Jobber nattevakt, så er tilgjenglig store deler av natta for tasting når det er tid. Har du tid nå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Alltid tid! Er fremdeles bare å ta kontakt om noen vil taste og hva som helst. Jobber nattevakt, så er tilgjenglig store deler av natta for tasting når det er tid. Har du tid nå? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Takk Thomas. Er du på jobb? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Finnes det noe måte å chatte på, uten å måtte legge ut svar på en tråd forresten? Tror dette kan bli kjedelig for andre brukere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Finnes det noe måte å chatte på, uten å måtte legge ut svar på en tråd forresten? Tror dette kan bli kjedelig for andre brukere. Medlem siden 2006 uten å vite at man har noe som kalles private meldinger på forumet. ? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Finnes det noe måte å chatte på, uten å måtte legge ut svar på en tråd forresten? Tror dette kan bli kjedelig for andre brukere. Medlem siden 2006 uten å vite at man har noe som kalles private meldinger på forumet. ? Tenkte noe som gikk gikk litt fortere enn PM. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Kunne tenkt meg noen å snakke med, om det er noen som har tid.. Hadde vært ekstra fint om personen har msn eller no. Endret 4. august 2012 av Brevdue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
2 reaksjoner
Gå til innlegg