Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?

Anbefalte innlegg

Jeg vil snakke med noen, egentlig. Pinlig å si, men. Jeg har mistet alle positive tanker, og har vært borti rimelig masse av både ekle gutter, voldelige folk, mobbing, spiseforstyrrelser og jeg vet ikke hva mer. Det virker bare.... tungt nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker å legge meg til på lista.

Grunnleggende informasjon:

- Gutt, 17.

- Har erfaring med: Depresjon, mobbing,sosial-angst, problemer med selvtillit, osv.

Jeg kan bistå i andre tilfeller også. :-)

Trenger du noen å prate med?

Legg til: [email protected]

Send meg gjerne PM på forhånd. :)

Endret av Bitxia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-SGxMysqw

Kan skrive meg opp også.. Ta gjerne kontakt på PM.

Er 17 år, har erfaring med mye forskjellig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For all del, om noen ønsker svar fra meg, så er det bare å ta kontakt. En ting jeg savner i førstepost er i det minste alder/fødselsår for brukerne. Om jeg ønsker å snakke om hva jeg gjør neste år, eller problemer iforhold til forhold med jenter/samboerskap og whatnot, så har jeg ingen interesse av å snakke med en 16-17-åring uavhengig av hvor mye de selv måtte føle at de kan. Kan se for meg enda eldre og voksne brukere kan ha interesse av å snakke med folk erfarne til det de ønsker.

Har ikke noe ønske om å aktivt gå ut med min mailadresse, men du får tak i den lett ved å sende en liten PM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen å prate med.

Er en 19 år gammel gutt som sliter med depresjon og sosial angst for å nevne noe.

Har ingen venner å prate med, så hadde satt veldig stor pris på om det noen som har et øre til lån.

Edit: Ble kontaktet av noen nå. (Så setter request på pause :))

Når jeg tenker over det så prater jeg gjerne med hvem som helst som er villig til å høre på mitt galskap, så om noen andre veldig gjerne skulle ønske å prate med meg så er jeg åpen for alt. (Kanskje litt for optimistisk her?)

Endret av Stareng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nevnte tidligere at jeg er i militæret og derfor lite tilgjengelig for tiden, men nå er påsken her og den benyttes selvsagt i strøk der faktisk stabilt nett eksisterer (utrolig hva man får på 1222 meter over havet om dagen)

Så bare å ta kontakt hvis noen vil snakke om noe, mailadresse og ting jeg selv føler jeg har god erfaring med står i førstepost.

også mottakelig for sms-spam, be da om tlf-nummer via PM eller mail

Mvh

Kuldesjokk :)

Lenke til kommentar

Føler du deg nedfor?

Har et negativt syn på livet?

Føler du at ingenting går din vei?

Ikke gi opp, hjelp er her.

Kontakt meg på PM om anything

@fiskebollebiff

(Sry, bare måtte siden du kom med en slik catchy catch frase)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...