Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Heihei, Melder meg frivillig her! Har gått igjennom litt i livet, av ymse slag. Er veldig enkel og prate med, og har ikke fordommer mot andre mennesker (uansett hva det skulle være). Av "meritter" man har vært med om: - Narkotikamissbruk i familen, som endte med at jeg ikke har en storebror lengre. Dessverre en ganske valnlig situasjon i dagens samfunn. - Skilsmissebarn 2 ganger - Å føle seg usikker på sin legning - Mobbing - Ikke bli akseptert - Depresjoner - Selvmordstanker - Samlivsbrudd Trenger noen en hånd, så er jeg der! Henke. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei! Er en gutt på begynnelse av 20 årene, har vært sammen med madamen i 2 år snart nå. Vi hadde mye krangling i de siste 6 mnd. alt pga meg selfølgelig.. og etter hvert begynte jeg å føle meg litt for slapp, at vi har ikke så mye å gjøre sammen nå, jeg har nesten ingen venner.. og jeg er ikke så flink til å finne på noe å snakke om.. Dama sa at jeg bør lese bøker, aviser osv.. er det galt? Jeg liker ikke å lese, men gjøre alt for henne. Også mellom tiden, fantes det en gutt til som jeg kjente før mange år siden. Han skriver bare til henne spører hva jeg og hun skal gjøre osv. sånner ting, trur jeg bør han spøre meg om, siden vi ble kjent alle sammen på samme tid.. jeg har en dårlig mistanke at han prøver seg på henne, men hun sier at hun elsker kun meg og bare meg.. jeg trur henne, men allikevel ønsker jeg ikke å ha noen som står bak ryggen min og venter på noe.. jeg prøvd å si til dama at hun skal slutte å snakke med han, men hun sier at det er bare prating og skriving, og det er interessangt å snakke med han, fordi de har litt samme interesser... Er det bare meg som stresser mye, eller bør jeg gjøre noe? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) En interessant problemstilling Leasch. Du kan jo opprette en ny tråd? I denne tråden er det ikke meningen å få rådgivning, men å finne en man kan snakke med på privaten (f.eks. over pm/msn etc.) som man kan snakke om problemstillingen med. Det er altså også meningen at dem som ønsker å snakke med folk på privaten skriver det her, litt som en annonse Om du ønsker kan du gjerne kontakte meg på pm, eller finne en annen her i tråden du heller vil snakke med, og sende vedkommende en pm. Edit: (Mulig du tenkte at at du skulle fortelle om situasjonen her, og at de som ville hjelpe deg med det skulle sende en pm.) Jeg slår to fluer i én smekk og sier at jeg gjerne snakker med noen om de skulle trenge det Absolutt alt kan snakkes om, hva det enn måtte være! Du er helt anonym, jeg dømmer ikke, og jeg ønsker bare å hjelpe. Send en pm så ser vi hva vi får gjort Endret 8. april 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Da lager jeg en ny tråd) Endret 8. april 2010 av Leasch Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg er en jente på 20 år. Er veldig glad i å snakke med mennesker, samt det å hjelpe andre. Om ett år skal jeg forhåpentligvis studere psykologi. Snakker gjerne om det meste, og tar meg tid til å gi mange utfyllende samt rådende svar. Ta gjerne kontakt på [email protected] eller [email protected] Forsiktig med å bli for filosofisk med denne (dvs snakke om annet enn at livet ditt suger, at du har problemer, eller at "været er pent og du skal på fotballkamp i dag!!"), da er du bare ute etter å provosere og du blir eventuelt blocket for å ha tenkt for mye, uten advarsel Endret 23. april 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg kunne tenkt meg å funnet noen jeg kan diskutere filosofi med. Jeg ser etter noen som kanskje kan belære meg litt/gi meg nye innfallsvinkler, så jeg ikke stopper helt opp der jeg er nu. Ta kontakt via personlig melding, om du kunne tenke deg en slik samtalepartner. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da er det vel på tide at man lar tråden holde seg til det den er her for istedet for å trekke ut noe videre i off-topic. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvis noen yngre(er 15 selv) her trenger en hjelpende e-kompis så stiller jeg gjerne opp. Er flink til å tolke diverse ting . Send PM Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Info: Da er førsteinnlegget oppdatert. Lista er opprettet og er nå i sin helhet slik jeg hadde sett den for meg. Ser at det er flere som har meldt sin interesse. Da må vel disse personene også få sin plass på lista. Sender ut en PM til de oppførte forumbrukerne i skrivende stund, slik at dere får beskjed. Endret 11. mai 2010 av Onyx Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bra jobben Onyx, såg meget bra ut Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Bra jobb med tråden, men ser det ikke står noe om hva jeg har vært borti før under nicket mitt, så kan jo nevne et par ting jeg har vært borti selv som gjerne er skumle å snakke med andre om. Selverfarte ting og andre ting som jeg har vært borti. mobbe/bli mobbet (ikke alltid man liker å være en mobber) skilsmisse barn ganger 2 voldelig atferd psykologisk og fysisk kamp med steforelder (dårlig formulert, men skjønner hva det går i ) Føle at man ikke passer inn Flytte i tenårene (flyttet selv fra bygd til by) Havne i trøbbel med politiet/bli politianmeldt for diverse kan snakke om det meste, men dette er ting der jeg føler jeg har tilstrekkelig selverfaring til å faktisk si konstruktive ting, men ikke vær redd for å ta kontakt hvis du bare trenger noen til å snakke løst og fast med også Endret 13. mai 2010 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Notert ned dine erfaringer, Kuldesjokk. Takk, Léon. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hadde vært greit og snakke med noen om dødsfall av nære kjente og depresjon. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hadde vært greit og snakke med noen om dødsfall av nære kjente og depresjon. Jeg kan litt om den sistnevnte, ihvertfall. Lenke til kommentar
Dragonaut Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hey! Melder meg på her. Har lurket her lenge, og brukt forumet til selvterapi og råd. Hjelper gjerne andre, og trenger selv noen å snakke med i blant. Jeg er en gutt på 24 år som holder til i Bergen. Anser meg selv som en åpen og ærlig person, og er villig til å snakke om hva som helst. Har lang erfaring med og kan relatere til: - Lav selvtillit og sjenerthet - Depresjon - Rusmisbruk - Sosial angst - Selvmordstanker - Psykiatritjenesten - Ensomhet Det er bare å ta kontakt på msn: [email protected] eller mail: xeperu at gmail dot com. Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vil gjerne bli med. Er ei 14 år gammel jente. Tror jeg er veldig grei å prate med er glag i å hjelpe. Vis dere bil ha noen å snakke med på denne aldren står jeg til tjeneste. dere kan legge meg til på MSN: [email protected] Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg hjelper gjerne til! god til å holde på hemmeligheter, og støtter gjerne andre folk. Jeg er desutten veldig god på å være vanlig:) Kontakt: [email protected] Endret 6. juni 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Gjest Alejandro Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hei, jeg vil gjerne snakke med noen av dere Leter etter noen som har samme interesser som meg Mussik: Indie, folk indie, dreamy, oldies, rock ikke noe fucking hiphop Bøker: Hell no Film: Batman!!!!!!!!!!!!!!!!!! The clockwork orange, mind fucks, i m legend etc Sports: Tennis! Bildet av meg msn: [email protected] add me!!! Endret 9. august 2010 av Onyx Stort bilde legges i spoiler. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg syns det alltid er gøy å snakke med "random" folk! Interesser: Musikk: Punk, metal, latino og Feeling Left Out. Bøker: Leser noe politikk. Filmer: Skrekk, splatter, humor og mindfucks. Driver ikke med sport. heh Jeg liker også å snakke med folk om ting som har skjedd dem; trodde-jeg-skulle-dø, ikke fått kjærlighetslivet de ønsker og andre ting! msn: [email protected] Jeg syns det alltid er gøy å snakke med "random" folk! Interesser: Musikk: Punk, metal, latino og Feeling Left Out. Bøker: Leser noe politikk. Filmer: Skrekk, splatter, humor og mindfucks. Driver ikke med sport. heh Jeg liker også å snakke med folk om ting som har skjedd dem; trodde-jeg-skulle-dø, ikke fått kjærlighetslivet de ønsker og andre ting! msn: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg