Angua Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Denne tråden er ment for de som kanskje trenger noen å prate med.Behovet for å prate med noen kan være gjeldene plutselig å få en fremmeds tanker og synspunkter om ting og tang. Tråden ble opprettet for ganske så lang tid tilbake og om all informasjonen er oppdatert vet jeg ikke men ser iallefall det var bruk for tråden så jeg redigerer første innlegget her og lar folk forsette å bruke den og håper at den kan være til god hjelp for de som trenger det. hie er det noen her ellers? Er det noen jenter på sånn 18-20 år her? flaut å prate med gutter,høres rart ut men,. jeg passer kriteriene feel free til å pm'e Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg stiller og opp 18 år, jente, kan snakke om det meste. Send PM eller legg meg til på msn k_a_n_i_n (krøllalfa) msn (punkt) com Lenke til kommentar
10 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 bare å sende PM om man vil snakke med en kristen gutt 20 er åpen for d meste Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Når jeg leser "kontaktannonsene" får jeg en knøttliten følelse av at det noen ganger er forfatterne av disse som trenger en prat, eller kanskje bare er ute etter anerkjennelse. Ellers syns jeg dette var et bra tiltak, iaf for "små" ting som spiseforstyrrelser ol. Når det gjelder ting av mer alvorlig karakter som feks selvmordstanker og voldtekt er en person med dokumentert fagkunnskap veien å gå. Ikke glem at dette er internett, man vet aldri hvem utleverer seg selv til! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan legge til at jeg gjerne vil ha noen å snakke med jeg og. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er også her, hvis noen trenger å prate du når meg på: meretepi @ live . com - Kan prate om hva som helst. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Var det ikke en snill bruker som skulle lage en liste? Kommer den snart kanskje? Hadde jo vært toppers! Onyx holder på å lage en liste. Er litt av et prosjekt så tar sikkert litt tid, får bare vente å se Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Når jeg leser "kontaktannonsene" får jeg en knøttliten følelse av at det noen ganger er forfatterne av disse som trenger en prat, eller kanskje bare er ute etter anerkjennelse. Er det noe galt i det da? Tenk deg litt om før du skriver, for det der virker rimelig tankeløst å si. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) *slettet* Endret 1. april 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vil igjen nevne at jeg stiller opp. Noen ting jeg er vant med å snakke om er kjæresteproblemer, ting som har med venner, press, seksualitet, mobbing, sosiale ting generelt å gjøre, depresjon. Ellers kan jeg snakke om absolutt hva som helst, og det blir så klart mellom oss. Vil nevne at jeg ikke er psykolog og jeg har ingen utdanning innenfor noe slikt felt, men det er kanskje ikke det du leter etter heller? Er tilgjengelig nå i kveld om noen skulle ønske det, og ellers også. Send pm med adresse så legger jeg til, eller send pm så skal jeg gi min. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kan vel slenge meg på... -Åpen for å snakke om alt. Legger til at jeg er veldig åpen har blitt og snakker om omtrent alt! Har et par hjulpet med å komme over voldtekt og spiseforstyrrelser bl.a. Send pm eller msn meg på robba_9 [krøllalfa] hotmail [dot] com Endret 15. februar 2010 av robbern9292 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fikk mye hjelp av en lite aktiv bruker her inne og tenkte jeg skulle bidra på samme måte som hun. Send meg en PM (for msn) om det er noe du trenger å snakke om, kan egentlig prate om alt, og jeg er flink til å hjelpe folk med hva enn de sliter med (Så fremt det ikke er alvorlige ting som burde behandles av leger/psykologer) Gutt 19. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Gutt 15 (snart 16) [email protected] (fail email.. sånt skjer når man har dårlig oppfinsomhet og 7 år..) prater om det meste. <-- opplevd alt fra mobbing til og bli den litt rare/kule fyren med data skillz bare og ta kontakt for en prat Edit: elsker musikk og spiller trommer Endret 17. februar 2010 av Submit Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har egentlig aldri hatt problemer med mobbing eller lignende, selvom jeg ikke er den kuleste fyren eller den kjekkeste er jeg fremdeles med i den kule gjengen. Selvom jeg er litt nørd:) Men liker å prate med folk og helst jenter, synes det er raart å snakke med andre ukjente gutter over msn. Men bare å adde meg jeg liker å prate om alt og ingenting. Er veldig musikk interessert og spiller endel gitar 17 år gammel gutt pondus15(at)hotmail(dot)com adde me Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg trenger noen å prate med. Så igjennom en del av tråden, men er litt usikker på hvem som har gått ut på dato osv. Jeg ser etter en person som kan høre på mine frustrasjoner når det gjelder depresjoner, alkoholisme, FÆL svigerfamilie, forhold og ensomhetsfølelser. Jeg er selv i 30-åra så vil gjerne prate med en i ca samme alder. Håper det er noen der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg litt Tar i mot PM, det er vel den enkleste måten å gjøre det på i begynnelsen... Lenke til kommentar
K-van Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tenkte eg skulle legge meg til disposisjon her. Har vel ingenting spesielle "felt" eg kan hjelpe med, men trenger du nokon å snakke med. Om det er depresjon, kjærleiks sorg, diverse problemer i livet. Om du treng å snakke, få tida til å gå eller rett og slett få tankane over på andre ting. Send PM for kontakt. Film, religion, samfunn, samliv and the list goes on. You name it, and I try it. Kan legge til at eg er 22 år. Og har opplevd meir enn gjennomsnittet vil eg tør å påstå. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) kristian_elvebu(a)liveDOTno Kan snakke om alt. Endret 27. februar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg trenger noen å prate med nå. Er det noen her? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan godt sende meg en PM med MSN adressen din, jeg er kun 19, og du vil ikke få noen råd som omhandler det å legge seg flat eller gi opp. Livsmottoet mitt; Du har bare deg selv å takke Lenke til kommentar
gakkee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er en jente på 20 år. Er veldig glad i å snakke med mennesker, samt det å hjelpe andre. Om ett år skal jeg forhåpentligvis studere psykologi. Snakker gjerne om det meste, og tar meg tid til å gi mange utfyllende samt rådende svar. Ta gjerne kontakt på [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg