CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Filosofisk gutt på snart 17. Myk på innsiden og interessert i alt fra selvmordstanker til hvor forelska du er. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Stiller også opp her hvis noen trenger det, kjønn, alder eller problem har ingenting å si. Har vært igjennom det aller meste selv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Det undertegnede tror er smart her, er å saumfare alle sidene, notere ned samtlige brukere med sin kontaktinformasjon, for så poste dette i førstepost. Slik kan vedkommende hurtig finne en oversikt over personer som er disponible. Oppdateres sådan gjevnlig med tiden (om fler skulle melde seg, endringer i kontaktinformasjonen etc.). Hva mener dere? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Virker som en god idé, Onyx. Samtidig vil jeg også føre meg opp her. Jeg er en gutt på 18, men har mye erfaring med tunge perioder og jeg har opplevd ganske mye i oppveksten. Du kan snakke med meg om alt, uansett tema og hvilken alder eller hvilket kjønn du måtte ha. Msn-adressen min står på min profil, eller så er det bare å sende PM. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Skal gå igjennom tråden denne uka og notere ned samtlige brukere. Dette er et godt tiltak! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Høres ut som en god idé Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg har trukket meg fra tråden, igjen. Mennesker er falske… Endret 10. februar 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Oppdatering: Da har jeg notert ned samtlige her inne, og sitter igjen med en svært lang kladd. Det som skjer påfølgende nå, er at jeg sender ut en PM til alle frivillige her inne med anmodning om informasjon (kjønn, alder, form for kontakt). PM-en blir å sende ut ila denne uka. Tatt i betraktning antall påmeldte personer, vil det ta noe tid å lage denne meldingen. Inaktive brukere, samt brukere som har trukket seg - er utelukket i denne lista. De som da svarer på PM-en, anses å finne på samletråden som etter hvert kommer opp. Skulle dog noen ikke svare, vil vedkommende ikke være å finne på lista, og videre ikke bli plaget. Brukere som er aktive, er nøkkelordet. Nå har jeg mer eller mindre utnevnt meg selv som samordner hva angår denne saken - så vær litt tålmodig til samletråden er oppe og går. Ha en god kveld! Endret 7. desember 2009 av Onyx Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Stiller gjerne opp jeg og, bare hyggelig med en prat. Gutt i begynnelsen av 20 årene som har sliti/sliter med megareksi (føler aldri jeg blir stor nok) kombinert med steroidebruk. Også hjulpet flere venner som har hatt rusproblemer og elsker å gi tips når det kommer til forhold. Send en pm for en prat/utveksling av msn adresser Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lag den lista da, så får jeg adda noen Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hankjønn på 18 år stiller herved opp. Lenke til kommentar
Dr-Holm Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gutt på 19 år stiller opp. Vært igjennom; Depresjon Fattigdom Brudd i forhold Svineinfluensa Mobbing Dårlig selvtillit Problemer innad i familie Dårlig selvbilde Talevansker + mer. Er flink med folk, og liker å lytte og hjelpe. For meg er dette hovedoppgaven min i livet, og er en av de tingene jeg lever for. Jeg vet hvor viktig dette er. Sitter gjerne lenge og prater, og spør ikke om sensitiv informasjon som er urelevant til samtalen, som f.eks. navn, telefon og andre personlige opplysninger av den typen. Send meg gjerne en privat melding med din MSN adresse, (eller jeg kan sende min. Alt ettersom), så skal jeg svare så fort jeg kan. Mvh. "Dr-Holm". Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette er ett kjempetiltak! Og jeg anbefaler forresten Dr.Holm som (msn-)samtalepartner. *mine innlegg* Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Stiller opp jeg! Har erfaringer innen: Selvmordstanker Hvor forelska du er Mobbing Brudd i forhold Hvis det er noe annet du lurer på, bare send en PM. Gleder meg veldig å kunne hjelpe. Endret 9. januar 2010 av CSW Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gutt på 19 år stiller opp. Vært igjennom; Depresjon Fattigdom Brudd i forhold Svineinfluensa Mobbing Dårlig selvtillit Problemer innad i familie Dårlig selvbilde Talevansker + mer. Er flink med folk, og liker å lytte og hjelpe. For meg er dette hovedoppgaven min i livet, og er en av de tingene jeg lever for. Jeg vet hvor viktig dette er. Sitter gjerne lenge og prater, og spør ikke om sensitiv informasjon som er urelevant til samtalen, som f.eks. navn, telefon og andre personlige opplysninger av den typen. Send meg gjerne en privat melding med din MSN adresse, (eller jeg kan sende min. Alt ettersom), så skal jeg svare så fort jeg kan. Mvh. "Dr-Holm". Han var utrolig tålmodig med meg og åpnet mitt syn. Han satt og snakket med meg i 2 timer og han kan på alle måter anbefales. Han har hjulpet meg utrolig mye. Hilsen en forumbruker som vil være anonym. Lenke til kommentar
Gjest doesn`t metter Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Denne tråden er ment for de som kanskje trenger noen å prate med.Behovet for å prate med noen kan være gjeldene plutselig å få en fremmeds tanker og synspunkter om ting og tang. Tråden ble opprettet for ganske så lang tid tilbake og om all informasjonen er oppdatert vet jeg ikke men ser iallefall det var bruk for tråden så jeg redigerer første innlegget her og lar folk forsette å bruke den og håper at den kan være til god hjelp for de som trenger det. hie Lenke til kommentar
Gjest doesn`t metter Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Denne tråden er ment for de som kanskje trenger noen å prate med.Behovet for å prate med noen kan være gjeldene plutselig å få en fremmeds tanker og synspunkter om ting og tang. Tråden ble opprettet for ganske så lang tid tilbake og om all informasjonen er oppdatert vet jeg ikke men ser iallefall det var bruk for tråden så jeg redigerer første innlegget her og lar folk forsette å bruke den og håper at den kan være til god hjelp for de som trenger det. hie er det noen her ellers? Lenke til kommentar
Gjest Gutt.19. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Denne tråden er ment for de som kanskje trenger noen å prate med.Behovet for å prate med noen kan være gjeldene plutselig å få en fremmeds tanker og synspunkter om ting og tang. Tråden ble opprettet for ganske så lang tid tilbake og om all informasjonen er oppdatert vet jeg ikke men ser iallefall det var bruk for tråden så jeg redigerer første innlegget her og lar folk forsette å bruke den og håper at den kan være til god hjelp for de som trenger det. hie er det noen her ellers? Er det noen jenter på sånn 18-20 år her? flaut å prate med gutter,høres rart ut men,. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var det ikke en snill bruker som skulle lage en liste? Kommer den snart kanskje? Hadde jo vært toppers! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Slenger meg på her: Gutt/Mann på 23 år, som kan snakke om det meste. Ting jeg har gått/går igjennom: Sykdom/kroniske plager dårlig selvtillit mobbing Bare å sende pm (mulig msn-adresse ligger i profilen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg