nim0z Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Heisann. Jeg lurer på om det er noen som kan finne vannblokker til mitt Abit aw9d kort. Altså vannblokk til cpu, chipset og southbridge. Takker for svar Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 CPU blokk : Apogee GT Chipset: Swiftech MCW30 (tror den skal passe) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Er det Max-kort du har? Hvis så, kan du sjekke ut disse sexy blokkene fra watercool: MOSFET Soutbridge Northbridge De hadde en av dem hos vcore.dk (og mange andre i serien), men ikke SB og MOSFET av en grunn. Det går jo an å høre om de kan skaffe. Endret 1. november 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
nim0z Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har ikke MAX versjonen av aw9d dessverre. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 MCW-30 passer til AW9D, dette kan jeg bekrefte. Ihvertfall på NB. Er det samme mountingholes på SB, passer den der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå