Dimitrij Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tenker på å kjøpe meg et surroundanlegg til film og litt musikk. Er student så er snaut med lommebokstørrelse, så har kikket litt på Philips HTS3357. Har sett fra tester osv at dette er et røverkjøp. Men lurte på om det er noen som har no erfaring fra dette settet? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 har ikke dirkete men indirekte fordi jeg har den gamle modellen og den spiller hvertfal bra, jeg hadde godt for den om jeg hadde vært deg og skulle hatt til den prisen Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Da er det mulig jeg går for den. Noen som vet hvordan dette anlegget klarer seg på musikk som et stereoanlegg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du for jo det du betaler for. Her blir det mye plastikk for å si det sånn. Personlig er jeg ikke stor fan av slike ferdig sett, men har hørt noen som er helt OK. Hvis du har lest tester om det som har vært bra er det sikkert greit. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Du for jo det du betaler for.Her blir det mye plastikk for å si det sånn. Personlig er jeg ikke stor fan av slike ferdig sett, men har hørt noen som er helt OK. Hvis du har lest tester om det som har vært bra er det sikkert greit. Ja jeg regner ikke med å få no hi-fi her nei Men er DENNE testen som har fått meg til å vurdere dette anlegget. Må da være perfekt for en fattig student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå