Gå til innhold

Søker tittel på retro PC-spill.

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så søker jeg et spill til PC som er ganske så retro.

Problemet er imidlertid at jeg verken har noe årstall eller tittel på spillet, men heller en tynn beskrivelse av poenget/handlingen/plotet med spillet, og håper at noen oppvakte sjeler kan fortelle meg hvilket spill det er snakk om.

Kjæresten ble nostalgisk her om dagen, og tenkte jeg skulle prøve å overraske henne med å finne akkurat det spillet hun var ute etter ;).

Vell. Spillet går enkelt forklart ut på at man skal "ta seg av" en hun. Klø den, spraye (?) den når den gjør noe galt.

Tydeligvis kan man ha flere (2) hunder, for etter beskrivelse så ble visstnok den ene hunden sjalu om man klødde den andre.

Man kunne også plante blomster i hagen, for så å spraye hunden om den ødela blomstene.

Vet det kan være lite å gå etter, men sitter du med en anelse av hva dette kan være, la de små grå jobbe litt ekstra og jeg blir deg, om ikke evig, så takknemlig :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...

Finner ikke noen nedlastninger. Bare Dogz 5 som kom ut i 2006, som Rakib sier, og det er ikke det jeg er ute etter.

Så finner jeg mye på eBay, men spørsmålet er om Dogz 3, feks, som har OS req: Win 95/98 funker på XP?

Er så billig uansett at man får vel bare prøve :p. 5 kr.

Lenke til kommentar
men spørsmålet er om Dogz 3, feks, som har OS req: Win 95/98 funker på XP?

Ved å høyreklikke spillet exe fil, finner du Wxp's kompabilitetsmodus for DOS/Win95/98.

Den funker greit for noen spill, andre ikke fullt så greit.

Ellers er det mulig å hente (?) en god Win95/98 maskin på nærmeste søppelfylling/nettauksjon :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...