Millennium Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg fikk tatt noen bilder selv, og fikk et par jeg selv ser på som gode månebilder. Legger ut det beste her! (Har halvert str. for bruk her, det originale bildet er noe bedre) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Her er mitt månebilde. Tatt 20. oktober 2010: Endret 22. mars 2011 av Sjulimann Lenke til kommentar
cen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mange fine månebilder her. - Her er det to bilder som jeg tok 26.09.2010: Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Månen nå i kveld, satt sammen av to bilder fordi synsfeltet i teleskopet mitt er for trangt. Måtte skynde meg å sette opp teleskopet før månen forsvant bak hustakene, så det er litt venstrehåndsarbeid, men det er noen år siden sist, så jeg måtte bare. Dette er nedskalert fra et sammensatt bilde på 20 megapiksler. Det ser ikke så verst skarpt ut, men med så varm luft of så lav vinkel til månen, var bildet temmelig urolig, så det er ikke skarp på full oppløsning. 2 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Månen sett i Mombasa. Ganske artig der den står rett over en på himmelen. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Mandag 14. november er det "superfullmåne", dvs. månen har ikke vært så nær jorden siden 1948, så den blir gedigen Så sett i gang med forberedelsene til fotografering og så får man håpe på skyfri himmel 2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det er meldt skyer... I tilfelle kan man vente til neste fullmåne og bruke en "superzoom". Det skulle gi samme sluttresultat. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det er meldt skyer... I tilfelle kan man vente til neste fullmåne og bruke en "superzoom". Det skulle gi samme sluttresultat. Gjør det det? det er selvsagt mange typer månebilder, men for enkelte av oss så er det denne "supermånen" plassert i landskapet som er motivet. Da hjelper det ikke å vente og bruke en superzoom. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 I kveld blir det superfullmåne, dessverre er det overskyet her på Østlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå