Oxayotl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Her er et månebilde jeg fikk tatt i dag tidlig da jeg kom hjem fra nattskiftet. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg prøvde meg på dette selv, men de ble ikke fine.. Huff Hehe Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Legg gjerne ved Exif. Ser ut som du har brukt ganske lang lukkertid? og kanskje litt for høy blender òg? Prøv med tipsene som er gitt utover i denne topicen. Eit tips som eg synest fungerer veldig bra selv er å bruke samme lukkerhastighet som ISO hastighet, og deretter leke deg litt med blender. bildene dine har ikke noe fokuspunkter, så hvor har du egentlig fokusert? :S Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hehe, aner ikke Vet ikke en gang hvilken innstilling jeg hadde på kamera F stopp f/5.6 Eksponeringstid 1/160sek ISO hastighet ISO-1600 Brennvidde 300mm Største blender åpning Det kan godt være at lukketiden var treig fordi siste bilde jeg tok så testet jeg med lang lukket tid, eller det endrer seg vell når du slår av kamera eller noe sånt. Men jeg husker ingen ting så, jeg tok bare bilde Endret 30. november 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Men jeg husker ingen ting så, jeg tok bare bilde Bilder uten mening? Jaja, hvilket kamera og hvilket objektiv bruker du? Vil annbefale deg å prøve en del av tipsene som er gitt her! Lenke til kommentar
Ducky1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Måneoppgang over fjellet i dag. Månen er veldig utvisket p.g.a. den lange veien lyset har gjennom atmosfæren så nært bakken. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjempestilig, Ducky1! Mitt, tatt med et Canon Powershot IS 2. Ble dessverre stjålet i sommer, savner det fælt. Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ikke akkurat banebrytende , men det er uansett et månebilde Crop'et ned til 1280x900 Blender: F/8 Lukkertid: 1/50 Iso:100 Brennvidde:300 Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg bare hiver meg på her jeg.. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mitt månebidrag. Det er en måne fra september og altså ikke av det ferskeste. Første gang jeg har sett månen kaste skygge på himmelen :!: Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå har jeg fått et litt bedre bilde av månen Her kommer det: Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Må til med et bilde til... Månen i kveld. Tatt med 400mm med 2x converter og Olympus E-3 (2x) = 1600mm effektivt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 cv-trial. Kjøpte meg akkurat Sigma 70-300 DG APO Macro som jeg får i julegave Er dette et bra objektiv? Ga 1100 kr for det. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tatt med Olympus SP-550UZ. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "ny mat til ulvene" nytt bilde til slakting her: Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 cv-trial. Kjøpte meg akkurat Sigma 70-300 DG APO Macro som jeg får i julegave Er dette et bra objektiv? Ga 1100 kr for det. Samme objektivet som jeg bruker det. Viss du ser det første bildet i denne tråden så er jo det tatt med dette objektivet, og om du sjekker ut sida mi så finner du en del bilder der som er tatt med dette objektivet. Sett bort i fra at jeg betalte 1400kr mer enn deg for det da Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Smooth. Gleder meg til mandags kveld nå ja^^ Lenke til kommentar
jeppedal Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Tenkte eg skulle legge ut et bidrag jeg også, selv om det kanskje ikke er all verden. Er det noen som kunne tenke seg å bruke litt tid på å forklare en stakkar hvordan dere går frem for å legge med bilder i meldingen? MVH Pål Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Tenkte eg skulle legge ut et bidrag jeg også, selv om det kanskje ikke er all verden. Er det noen som kunne tenke seg å bruke litt tid på å forklare en stakkar hvordan dere går frem for å legge med bilder i meldingen? MVH Pål 1. Last opp bildet ditt på en server, som f.eks personlig hjemmeside, eller www.digit.no eller lignende 2. Finn frem direkte link til bildet 3. "Skriv nytt innlegg" her på forumet 4. Trykk på ikonet med ein oransje prikk på som ligger 2 plasser til høgre for smilefjeset oppe, over tekstboksen 5. Skriv inn direkte linken 6. Trykk enter eller "Ok" 7. Trykk på "Add reply" Kom du noen veg med dette? Lenke til kommentar
TGL Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Dette er absolutt en av de bedre tråder, masse fine måner her! Skulle gjerne lagt ved et bilde av pappa sin måne, men har ikke kamera for tiden Men jeg har derimot lagd en kjapp etterligning i photoshop, av en ekte måne altså Håper dere liker den. M_nenINatten.bmp (PS. Skal prøve å få lagt til et ekte bilde så snart jeg får det nye kameraet mitt ) Endret 20. desember 2007 av TGL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå