andrevr Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har tenkt å lage en liten videofilm med musikk til. Jeg har flere sanger jeg ønsker å bruke. De fleste av dem er pop/trance låter for å få en del bass slik at det blir litt "trøkk" i videoen. Det jeg lurer på er om det finnes programmer til pc hvor man enkelt kan klare å lage myke "overganger" mellom forskjellige låter. Det er ikke nødvendigvis enkelt å lage overganger som høres bra ut mellom to forskjellige rock/trance låter...kan også være aktuelt mellom to rolige sanger.... Har ikke lyst til å bruke enormt med tid på å sette meg inn i alt mulig innenfor problemer DJ'er etc har, men lurer på om det finnes programmer som ganske enkelt (og profesjonelt med bra resultat) klarer å "mixe" sammen ulike sanger (helst mp3, men wav går også). Takk for tips! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 PCDJ... Søk å www.google.com Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Prøv MixVibes for Windoze, eller TerminatorX for Linux... Sjekk også denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå