Nvidia_boy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei Etter litt søking, så fant eg et driverprogram fra microsoft som gjør at ein xbox 360 kontroller vil fungere på ein pc med windows. Eg prøvde dette og eg får ikkje kontrolleren til å virke. Eg har ein trådløs variant med play & charge sett. Eg søkte litt rundt om og fant ut at den eneste måten å få den trådløse varianten til å virke på ein pc var å kjøpe ein mottaker. Ein vanlig xb360 trådkontroller ville virke knirkefritt sto det. Stemmer dette? Er det noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Googolplex_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg lurer også på det samme. Jeg skaffet meg Play & Charge Kit, er den bare til og lade batterier med når den er koblet til en pc? For når jeg koblett den til, fant den en driver med automatisk oppdatering og dataen merker i det minste når jeg kobler den til og ifra... jeg har instalert Link ,men gir 0 respons, ender bare med at jeg skrur på xbox'en som er i naborommet når jeg prøver og koble meg til. Er det mulig og få kobla den til dataen med denne enheten? eller er den bare til og lade batterier? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 For å bruke trådløst 360 kontroller må du ha en egen mottaker til pc.. Har du en eldre xbox kontroller kan man ved enkel mekking koble på usb plugg i stedet for den orginale pluggen til boksen, og bruke på pc Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Denne gjør nok nytten: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/ Lenke til kommentar
Googolplex_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Takker dere! Litt leit at de lager en løs usb kabel bare til og lade batteri, men ikke gjøre det mulig og koble den til data for vanelig bruk, som en vanelig xbox 360 kontroll... men men, får se om jeg gidder og kjøpe den tingen. God Jul! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Så denne, og tenkte at jeg skulle svare. En X360-kontroller funker uten modifikasjoner i Windows XP. Bruker det selv. (Viktig å kjøpe kablet kontroll, den har USB-overgang så man plugger den rett i PCen.) Endret 26. desember 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå