paix Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei! Idag skulle jeg ta av i en skarp sving, der det er en bakke, jeg tok av i 2. gir og kvalte mitoen min.. Da kom det en skikkelig høy *KLAKK* lyd. Det var ikke liv å få i sykkelen etter det Det er vanlig at det kommer en liten "klakke-lyd" når jeg slår av motoren på den, men denne gangen var det en mye høyere lyd, det hørtes ut som om noe brakk Jeg har prøvd å trillstarte den uten hell, da har den bare "brummet" svakt, uten tegn til liv. Den får gnist og bensin. Noen som vet hva i allverden dette kan være? En motor tar jo ikke skade av å kveles en gang i blant vell? Forresten, er en annen ting som jeg synest er litt rart med den sykkelen.. Oljelampa lyser på tomgang, og når jeg har kvelt den så slukner oljelampa.. burde det heller ikke være omvendt? Endret 25. oktober 2007 av paix Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 det er vanlig at oljelampa lyser på tomgang, det gjør den på min cagiva også. det er for å vise at lampa fungerer.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis den bare brummet så virker det ikke som den tenner. Ny tennplugg? Lenke til kommentar
paix Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hvis den bare brummet så virker det ikke som den tenner. Ny tennplugg? Byttet, fortsatt sammme resultat, men nå går ikke bakdekket rundt heller når jeg prøver å trillstarte - her er det noe virkelig galt.. - Og nå klarer ikke startmotoren å drive motoren.. det er vanlig at oljelampa lyser på tomgang, det gjør den på min cagiva også. det er for å vise at lampa fungerer.. Slukner den hvis sykkelen stopper? Godt å høre at det med lampa er normalt Endret 26. oktober 2007 av paix Lenke til kommentar
paix Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Stempelet er løst fra veiva, og hele veivlageret var ødelagt. Hurray Mito! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Stempelet er løst fra veiva, og hele veivlageret var ødelagt. Hurray Mito! Det er jo ikke akkurat normalt :p Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er bakhjulet fullstendig låst? Det skjedde ihvertfall da crosseren te en kompis av meg skjærte seg. Det var bare sylinderen da, ikke veiva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå