benz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal oppgradere minnet med 2 x 1024MB DDR PC3200. Valget står mellom: Kingston HyperX 2048MB (2-3-2-6) og OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition (2-3-2-5). Noen som vil gi meg et godt råd om hvem av dem jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) du merker aldri i verden forskjell på de 2, gå etter den som er billigste, begge er BRA§ har selv de samma OCZ rammen i snart et år, overklokka til 450mhz(ca) og de er driit stabile, aldri hatt noe problem;) Endret 26. oktober 2007 av kenz Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) OCZ har jevnt over bedre kvalitet enn Kingston, og jeg hadde helt klart heller satsa på dem Endret 26. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) OCZ har jevnt over bedre kvalitet enn Kingston, og jeg hadde helt klart heller satsa på dem Og hvordan kan du bevise det? Annet enn "Jeg mener det"... Kingston er forøvrig verdens største minne-produsent, og har livstidsgaranti på de fleste (alle?) brikke-seriene sine. EDIT: Fant dette hos Kingston: "Lifetime Warranty: † The following Kingston products are covered by this warranty for life: Memory modules including ValueRAM, HyperX and Kingston system specific memory, Flash memory cards (e.g. Secure Digital, CompactFlash, MultiMediaCard, SmartMedia) ATA Flash, and Linear Flash; memory expansion-boards, networking adapters; routers, hubs and switches without cooling fans (excluding the power supply), Flash adapters and microprocessor upgrade products." Endret 29. oktober 2007 av Caze Lenke til kommentar
benz Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Netshop har bra pris på OCZ for øyeblikket, så da blir det den. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg bare sier en TING OG DET ER OCZ! og ikke noe å tale om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg bare sier en TING OG DET ER OCZ! og ikke noe å tale om Det var jo en veldig seriøs kommentar... Jeg synes personlig at begge merkene er like gode, begge produserer gode rambrikker. Lenke til kommentar
benz Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Da var det gjort. OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition (fra Netshop for 925,-) er nå ferdig installert. For spesielt interesserte (andre som fremdeles ikke har oppgradert til DDR2/3): kjørte på auto med 2,5-3-2-5 2T da de ble satt inn. Måtte i BIOS og endre på et par ting. Kjører nå 2-3-2-5 1T som de skal. Da er min siste oppgradering gjort på denne maskinen. Regner med at disse sammen med en Opteron 175 skal holde fint et år til. Takker for innspill. Endret 9. november 2007 av benz Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 OCZ har jevnt over bedre kvalitet enn Kingston, og jeg hadde helt klart heller satsa på dem Kan du begrunne denne her? Eller bare laust svada igjen fra ende til annen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå