Gå til innhold

Råd og vink om objektiver

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat gått til anskaffelse av Cannon EOS 400D. Kjøpte kit med 18-55 linse og har i tillegg arvet en linse fra min fars gamle Cannon EOS 1000F.

Dette er en Cannon EF 35-80 1:4-5.6 Ultrasonic. Er det noen som har kjennskap til dette objektivet.

Det hadde også vært fint med innspill på eventuelle objektiver jeg kunne trenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig vanskelig å svare på kva objektiv du vil trenge med den informasjonen du gir. Kor mykje har du tatt bilder, og brukt kamera tidligare? Det er ikkje sikkert du vil komme til å trenge andre objektiv til å begynne med. Dersom du ikkje kan for mykje om foto, så kan det vere like greit å berre bruke dei objektiva du har til du ser kva som begrensar deg. Dvs om du vil trenge meir vidvinkel, meir tele, macro eller lignande.

Kva skal du ta bilder av? Det har mykje å seie for kva objektiv du bør ha. Til vanlig kjem du heilt sikkert langt med dei to objektiva du har, sjølv om at eg ikkje har peiling på kvaliteten på 35-80mm objektivet. 18-55 har fått endel pes, men for mange er det heilt klart godt nok, til dei blir så flinke at dei ser kva som manglar, ikkje kva andre seier er gale med det.

Generelt så har du jo grei dekning på normalområdet, og hvis du absolutt skal ha objektiv så vil det vel vere mest naturlig å investere i teleobjektiv for din del, men som sagt så har det mykje å seie kva du faktisk skal ta bilder av.

Lenke til kommentar
Hei

Har akkurat gått til anskaffelse av Cannon EOS 400D. Kjøpte kit med 18-55 linse og har i tillegg arvet en linse fra min fars gamle Cannon EOS 1000F.

Dette er en Cannon EF 35-80 1:4-5.6 Ultrasonic. Er det noen som har kjennskap til dette objektivet.

Det hadde også vært fint med innspill på eventuelle objektiver jeg kunne trenge.

Vil bare tilføye at jeg er nybegynner på dette området og vil ha muligheter til å fotografere naturbilder, bilder av mennesker og nærbilder, kort sagt det mste.

Lenke til kommentar

Nærbilder? Altså macro, eller f.eks bilder av fuglar, dyr eller objekt på litt avstand?

Jo meir du kan seie om behov og sånn jo lettare er det å seie noko om kva du bør kjøpe... Hvis du ikkje veit kva du må ha, så anbefalar eg deg å gå ut å ta bilder med det utstyret du har, for så å finne ut kva du evt manglar gjennom det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...