andrevr Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg skal lage en liten film /animasjon til musikk. Tenker på musikk med litt bass i. Winamp har en ganske artig funksjon med slike "visualization" som gjør at skjermen kan fylles med ulike figurer som "beveger" seg til musikken. De fleste kjenner til disse mulighetene. Det jeg lurer på, det er om det er mulig å spille denne "visualization" i winamp i fullscreen (noe som selvsagt er mulig) OG filme/recorde det som vises på skjermen i en eller annen videofil?? Jeg har prøvd noen slike programmer før (fra download.com). De har fungert mer eller mindre elendig. Greit med f.ex divx-støtte slik at ikke filen nødvendigvis blir på x antall gigabytes. Trenger et program som er relativt enkelt men som fungerer bra og videofilen blir så lik som mulig (kvalitetsmessig) med det som faktisk vises på skjermen. Tips taes i mot med takk! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Vet at det går ann å ta opp hvis du har tv-kort..men... kansje det går an å bruke de samme prog. som til tv.kort.. :-? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Noe sånn du er ute etter? http://www.hyperionics.com/hc/downloads.asp Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 i windows 3.11 var dette et program som faktisk var i windows. Jeg brukte å tegne masse dritt mens jeg hadde det programmet på, så ble det laga som en slags videofil. Men det var lenge siden.. Vet at det finnes program som gjør dette, har jo sett filmturtorials som er basert på dette.. Men hva programmene heter, har jeg ikke peiling på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå