Barkster Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har gått til innkjøp av luft på boks av typen CRC Dust Off for å blåse bort støv fra linsa på projektoren min og etter en nærmere inspeksjon så ser jeg at det nå ligger igjen et lag med smuss på linsa etter at jeg brukte denne sprayen. Hva kan brukes til å fjerne/pusse vekk dette laget med smuss? Endret 25. oktober 2007 av Barkster Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bruker man trykkluft på boks, må man for det første blåse ut luft rett ut i rommet i et sekund eller så ettersom det kan komme ut fuktighet som har dannet seg i tuten. Og man må huske på å holde boksen helt rett, hvis ikke får du også ut fuktighet. For å fjerne dette smusset, prøv å blås på linsen (lag damp med pusten) og puss vekk med en brille/linseklut. Hvis dette ikke fungerer, kjøp linseveske og linsepapir. Ta et par dråper på linsepapiret, og vask linsen. Bruk så et tørt linsepapir til å tørke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå