Gå til innhold

Trøbbel med strømkontakten / LG L204WT-SF

samemann

Anbefalte innlegg

Har 2stk LG L204WT-SF ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325165 ). Ene ble kjøp i februar ( MPX ) og den andre i juli ( Netshop ).

La ikke merke til det med en gang på den første skjermen , men strømkontakten satt småløst. Tenke ikke mere over det , og bestemte meg for å bestille en skjerm til i juli.

Men nå har den nye skjermen tatt kvelden. Får ikke liv i den , pga strømkontakta sitter såvidt i. Prøver å sette den helt rett i , men det virker som om det er masse "plass" så den bare vipper fram og tilbake i kontakten, og lager gnistrelyder. Har hatt litt problemer med den etter at jeg fikk den , men den har fungert nesten hele tiden.

Så , hva skal jeg gjøre ? Skal jeg bare sende en mail til netshop , og høre hva dem har og si ? Det er vel noe reklamasjonsrett på det her.. Vet ikke om jeg har så veldig lyst på samme skjermen , siden begge skjermene jeg har bestilt av typen LG har hatt samme "feil" med strømkontakten.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bruker de strømkablene som fulgte med ikke sant?

Når jeg kjøpte meg min skjerm brukte jeg en annen strømkabel, den satt løst og hadde en tendens til å dette ut. Men nå som jeg bruker den som fulgte med skjermen er ikke det noe problem. Den sitter mye bedre.

Nå har ikke jeg samme skjerm som deg, men kunne jo hende det var samme opplegg.

Det er jo garanti på det, men da får du nok sikkert samme skjermen.

Så tror du burde sende dem en mail å forklare det hele å spørre om du kan få en annen skjerm. Vil ikke tro at det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...