gjest1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skiftet til vinterdekk (ble avbalansert), og etter dette har bilen dratt rart på rattet. Jeg må dreie rattet lenger før bilen tar svingen, men så virker det nesten som om jeg får en ettersleng (da spesielt i krappe svinger) mot enden av svingen. Jeg skjønner at etterslengen kommer, for jeg har jo da vridd rattet veeeeldig godt rundt (får nesten følelsen av å brekk-slædde, eller gli på is (at hjulene på en måte låser seg). Spørsmålet mitt er egentlig om noen har peiling på hvorfor jeg nå må dra så lenge på rattet? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du har sjekket lufttrykket også? Lenke til kommentar
gjest1 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 ja, men tar gjerne en tur til for å sjekke en gang til hvis det kan være så enkelt Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det høres ut for meg som om du har harde sommerdekk og ekstremt myke vinterdekk (eller for lite luft) Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Erik Braseth skrev: Det høres ut for meg som om du har harde sommerdekk og ekstremt myke vinterdekk (eller for lite luft) Må si meg enig her Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sjekk også at dekkene ikke har skader eller er ujevnt slitt. Du har ikke noe spacere på navet som sitter igjen etter sommerdekka? Du har også brukt riktige bolter/muttere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå