Moonshield Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Syntes løvene var mye mere stas en enn liten ape. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 julius kastet stein på meg da jeg var i kristiansand. den bøllen Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Han var i hvert fall en racer til å spise bananer på Senkveld for noen mnd siden. Ganske sikker på at vi alle ville ha blitt informert hvis han skulle dø. Endret 26. oktober 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men har hørt at de har byttet han ut med en annen. Noe jeg også hørte for mange år siden. En eventuell død for Julius vil såklart bli svært dempet av media, sånn at millioner av barn ikke skal ta sitt eget liv eller bli emo fordi yndlingssjimpansen sin har krepert. Dårlig gjort iaff. Jeg har sitti i buret til Julius lol Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sikkert jeg som er ekstremt retarda, men jeg har aldri hørt om "julius". Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå er det jo veldig lenge siden Julius var stor kjendis. Han hadde hovedrollen i en tv-serie som gikk på NRK i 1981 (mange ganger i reprise). Her finner du litt info om krabaten. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Julius har vel mista en finger så vidt jeg vet. Så hvis du soomer inn på henda hans finner du det fort ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå