xanonymx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er mange som sier at Julius i Dyreparken i Kristiansand er død, er det sant. Er det noen som vett det helt sikkert. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 På Wikipedia virker det da som om han fortsatt lever! I dag er «Julius» samboer med «Bini». De to fikk en unge, «Julius junior», 15. mai 2003. I dag bor «Julius» fremdeles i Juliusgrotta i Dyreparken sammen med «Bini» og «Julius junior». http://no.wikipedia.org/wiki/Julius Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Han lever nok, så han i sommer:) Har familie å greier. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 vi hadde sikkert hørt litt mer om det viss han var død. når keiko døde var det jo vill oppstandelse Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja, for Keiko og Julius hadde jo akkurat lik status også. Særlig på det internasjonale planet. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Julius levde hvertfall Søndag for 2 uker siden.. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Men har hørt at de har byttet han ut med en annen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men har hørt at de har byttet han ut med en annen. Noe jeg også hørte for mange år siden. En eventuell død for Julius vil såklart bli svært dempet av media, sånn at millioner av barn ikke skal ta sitt eget liv eller bli emo fordi yndlingssjimpansen sin har krepert. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette må vel være sikreste kilde: Dyreparken.com. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja, for Keiko og Julius hadde jo akkurat lik status også. Særlig på det internasjonale planet. ehh ja men så snakker vi ikke om internasjonal planet, men om hvorvidt vi burde hørt om han hadde dødd i Norge. det er jo ikke måte på alle julius dokumentaren, tingene, sangene osv det er i norge Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Refreng: Her kommer Julius som alle vil se. Han svinger seg i toppen av et tre. Vi hører han og vet han er på vei, åh, Julius, vi venter på deg. Det ligger et lite land like utenfor Kristiansand. Her fins det både leker og dyr, men først vil vi se en gøyal fyr. (Refreng) Vi har ikke sett ham før, Men vi kjenner`n som TV-sjarmør. Det koster mye å bli populær! Er det noen som vet hvor stjerna er? (Refreng) Vi hører at mange ler. Han må være der tingene skjer. Han ha`kke tid til å sitte i bur. Nå jubler vi for en kjent figur! (Refreng) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den gamle apekatten er seig som en reim. Taking bitches to school since the 90's. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Julius lever og har det bra med sin kone og sitt barn... jeg bor i kr.sand og kjenner en av barnepasserne som mater og steller til med ham. Hvis det skjer noe så kommer det helt sikkert på førstesiden til Fedrelandsvennen Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det med den apekatten egentlig? Hvorfor vet alle hvem han ar? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det med den apekatten egentlig? Hvorfor vet alle hvem han ar? Alle? Jeg har ikke hørt om han før jeg. ^^ Så tror nok ikke alle vet hvem han er. Men mange gjør det nok. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 han bodde hjemme hos en i ledelsen når han var liten og han er blitt laget masse sanger om osv. jada lever han snakka med en på jobb som hadde gått igjennom der bare får og drøye 5 minutter slik at ho fikk 1 time mer betalt. han var ikke i parken en stund pga han var borskjemt og pøbel viss e husker riktig Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva er det med den apekatten egentlig? Hvorfor vet alle hvem han ar? Alle? Jeg har ikke hørt om han før jeg. ^^ Så tror nok ikke alle vet hvem han er. Men mange gjør det nok. Tuller du? Julius? The Julius? Er jo en utrolig kjent Norsk figur såvidt jeg vet. Du er jo også mest sansynligvis eldre enn meg (?) og jeg husker jeg så en sånn dokumentarfilm om han da jeg var liten. I tillegg var han vel den største attraksjonen i dyreparken i Kristiansand. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men har hørt at de har byttet han ut med en annen. Synes å huske at den originale julius ble aggressiv mot tilskuere, så de skjøt han og satt inn en ny en. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva er det som er så spesielt med Julius? Han er da bare en Ape av et slag? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva er det som er så spesielt med Julius? Han er da bare en Ape av et slag? har du ikke sett julius-dokumentaren? han ble oppdratt av en mennskefamilie ,men så ble han vodelig og måtte til dyreparken i kristiansand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå