Punkyfish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Er det noen som kan fortelle meg om jeg kan bruke en kraftig AMD Thoroughbred prosessor på mitt Soyo SY-K7V Dragon Plus hovedkort dersom jeg oppgraderer til den siste biosen for dette hovedkortet? Jeg kunne gjerne tenkte meg å oppgradere til en XP2400+ prosessor. Er det kanskje noen av dere som har prøvd dette? Bios: http://www.soyousa.com/downloads/filedesc.php?id=1987 Jeg må bare legge til at jeg er VELDIG fornøyd med dette hovedkortet... anbefales!! Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I teorien skal du kunne det ja, med den nye BIOSen. Problemet er at det ser ut til at et fåtall får det til å funke. Og de som får det til å funke trengte ikke den nye BIOSen heller. Det er ingen garantier dessverre, du må bare prøve. Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Det høres veldig underlig ut... kan du fortelle meg hvor du har lest om dem som ikke får det til å virke? Jeg har leita rundt på internett, men finner ikke noe forum der de diskuterer den nye biosen. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det høres veldig underlig ut... kan du fortelle meg hvor du har lest om dem som ikke får det til å virke? Jeg har leita rundt på internett, men finner ikke noe forum der de diskuterer den nye biosen. sjekk Soyo forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå