AlleDager Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei skal ha tak i et SD memory kort. Må ha det i morgen så bestille fra internett går nok ikke. Hvor i Oslo får jeg kjøpt det? Elkjøp,Spaceworld,Japan Photo har ikke! Lenke til kommentar
pimpim Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei skal ha tak i et SD memory kort. Må ha det i morgen så bestille fra internett går nok ikke.Hvor i Oslo får jeg kjøpt det? Elkjøp,Spaceworld,Japan Photo har ikke! Vil bli veldig overrasket om FotoVideo i Møllergata ikke kan tilby deg SD-kort. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Netshoposlo og datakjeden. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 takkas hvor ligger de a Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Datakjeden: Møllergata 1 Netshoposlo: Stanseveien 27 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Seriøst? Hadde verken Elkjøp, Spaceworld eller Japan Photo på lager? Ingen av Japan Photo butikkene? Noen må ha misforstått et eller annet. Det er da standardutrustning ihvertfall i fotobutikkene. Elkjedene er kanskje litt mer slappe, men hva gjør man da hvis en kunde kjøper et kamera? Minnekortene som følger med holder jo til 5 bilder, og alle ønsker jo plass til mer enn det. Du kan også ta en tur på Karl Johansgate. Er et par fotobutikker der. I Møllergata finner du to databutikker og en fotobutikk. På Oslo City finner du en fotobutikk, og det gjør du også på Byporten. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Må si at dette høres litt søkt ut. Har du hvert i butikker og sett/spurt? Og hva har du fått som svar? De tre butikkene du nevner har normalt dette, og syntes det høres veldig rart ut at alle skal være utsolgt. Som Super8 er inne på. Det må jo være noen som har misforstått ett eller annet. Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå har det seg det at min nabo på nærmere 80 handla digital kamra på elkjøp, handla uten å fått med seg minne kort til det. Han kom inn til meg med kamra for han hadde ikke fått det til å funke, da hadden prøvd i et halvt år. Så at Elkjøp ikke har sd kort er jo ikke noe bombe, men sunes det er rart at det ikke er noe sd kort i en butikk, de får du i utalje strlsøer og hastigheter og med usb kontakt og ikke pluss 4 gb med minne leser og sånt. Merkelig helt enig med super 8 her Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hvis en hvilken som helst Elkjøpbutikk i Indre Utevika nær Bortgjemte Tarmfjord ikke har SD-kort, så er det faktisk en kjempebombe. Dette kan umulig stemme. Det virker like ulogisk at Japan Photo ikke har SD-kort, som at en dekkforhandler ikke har felger. Endret 24. november 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 tarmfjord hahaha noe som heter det hahaha Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) tarmfjord hahaha noe som heter dethahaha Siden du spør, så finnes det faktisk. Da jeg skrev det, så visste jeg ingenting om Tarmfjord i Tana. Nå har jeg i alle fall sett et bilde derfra.. Det finnes sikkert mer der ute, men så interessert i fjordtarmer er jeg ikke. Endret 24. november 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå