Gå til innhold

HTC TyTn II - sync mot outlook - mangler kontakter


Anbefalte innlegg

Forsøker å synce min nye blanke telefon mot PC-en, versjonsinformasjon følger:

 

TyTn II med Windows mobile 6 ( CE OS 5.2.1620 (build 18125.0.4.2), ActiveSync 4.5.0 (build 5096), outlook er fra Microsoft office 2003, og jeg har koblet telefonen til vha USB versjon 2 :)

 

Det som skjer er at jeg synker telefonen med PC-en, med hake av for kontakter. ActiveSync rapporterer at sync er fullført, men det mangler en masse kontakter. Det er verken de første eller siste (alfabetisk), jeg har faktisk enda ikke klart å finne en sammenheng/fellestrekk for de kontaktene som ikke er synkronisert.

 

Det mangler i alle fall flere kontakter på telefonen som ligger i outlook og jeg klør meg i hodet og aner ikke hvorfor.

 

i tilfelle det er interessant, så er det ikke installert minnekort på telefonen, men den melder å ha mer enn 50% ledig plass på internminnet likevel så jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre.

 

hvis noen har et forslag ut over at jeg skal prøve på nytt eller formatere telefonen og installere alt på nytt, vær så snill å post her. jeg begynner å bli mer enn litt frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kikket på styring av konflikter i ActiveSync først, og hvis kke det hjelper, tatt en hardstart.

 

Når telefonen er synkronisert, gå på verktøy i ActiveSync, deretter alternativer og innstillinger.

 

Se til at ved konflikt, så erstatt elementet på enheten.

 

Funker ingenting av dette, ville jeg avinstallert ActiveSync, reinstallert og satt opp ny konto.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Jeg ville kikket på styring av konflikter i ActiveSync først, og hvis kke det hjelper, tatt en hardstart.

 

Når telefonen er synkronisert, gå på verktøy i ActiveSync, deretter alternativer og innstillinger.

 

Se til at ved konflikt, så erstatt elementet på enheten.

 

Funker ingenting av dette, ville jeg avinstallert ActiveSync, reinstallert og satt opp ny konto.

 

Lykke til :)

 

 

flott, tusen takk.

 

hva er hard reset? skjønte det sånn at soft reset er reboot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...