Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumpe dama etter voldtekt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet interresant spørsmål er om du hadde hatt planer om å dumpe dama og dama så plutselig blir voldtatt, ville folket her da fortsatt å være sammen med henne for å støtte henne eller dumpa henne likevel?

 

edit: Faen det blei langt og kronglete... Håper dere forstår

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg ville vært sammen med damen. Dumper hun ikke for noe sånt. Hun har jo ikke vært utro eller noe.. Men jeg hadde blitt litt lei meg selv ja, men ville ikke vist det til henne.

 

Men om jeg på forhånd hadde hatt planer om å dumpe henne så ville jeg gjort det uansett om hun ble voldtatt den dagen.. Eller kommer mer ann på hvorfor jeg skal dumpe hun.. Har hun vært utro og jeg nettopp har funnet det ut dumper jeg henne uten å tenke på henne.. Men om det bare er en klisje om følelser så ville jeg nok ventet en stund, men kanskje roet det nedover til mer et vennskapelig forhold fordi jeg vet at hun trenger meg!

Lenke til kommentar
Nei har ikke skjedd meg.

Men man kan jo tenkes at vedkommende hadde blitt lei seg og følt at dama har blitt litt skitten for å si det sånn, og dermed ikke kunne være sammen med henne da det ville gi dårligere status osv. Alt her er kun hypotetisk, og kun for diskusjonens skyld.

Det der høres ut som sånn dårlig pakkis-"ære"-idioti. På lik linje med de som dreper søstra si fordi hun ikke er jomfu lenger. Sorry meg altså, men det blir for dumt å se på henne som "skitten" fordi en eller annen totalt idiot har TVUNGET henne til noe. :roll:

 

edit: Innså akkurat at det der kunne bli oppfatta rasistisk om du faktisk er utlending. Noe jeg ikke vet noe om... Ikke meningen å fornærme deg om du er fra en minoritet

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Men man kan jo tenkes at vedkommende hadde blitt lei seg og følt at dama har blitt litt skitten for å si det sånn, og dermed ikke kunne være sammen med henne da det ville gi dårligere status osv.

 

Her kunne jeg sagt noe om holdninger til kvinner og seksualmoral i forbindelse med tåpelige ørkenreligioner, men jeg lar være. For min del blir bare veldig feil å se det på den måten.

 

Edit: Han over sa noe om tåpelige ørkenreligioner og kvinnesyn.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Om jeg hadde blitt voldtatt, og typen dumpet meg på grunn av det tror jeg at jeg hadde følt meg enda jævligere. Det ville jo vært som å få skylden for det, kan forestille meg at da hadde jeg virkelig følt meg skitten (and not in the good way).

 

Et annet interresant spørsmål er om du hadde hatt planer om å dumpe dama og dama så plutselig blir voldtatt, ville folket her da fortsatt å være sammen med henne for å støtte henne eller dumpa henne likevel?

 

edit: Faen det blei langt og kronglete... Håper dere forstår

 

Bare for å fortsette å leke voldtatt her. Jeg tror jeg hadde blitt utrolig såra om jeg fant ut at dypen lot være å dumpe meg på grunn av det, dersom jeg hadde funnet det ut, men samtidig så hadde jeg neppe trodd på ham om han sa det ikke var på grunn av voldtekten, dersom han faktisk dumpa meg med det samme. Utrolig god problemstilling det der. Men jeg tror at i alle fall jeg hadde foretrukket at han dumpa meg, og heller forble venn, eller noe. =)

Lenke til kommentar
Her kunne jeg sagt noe om holdninger til kvinner og seksualmoral i forbindelse med tåpelige ørkenreligioner, men jeg lar være. For min del blir bare veldig feil å se det på den måten.

 

Edit: Han over sa noe om tåpelige ørkenreligioner og kvinnesyn.

Nå nevnte jeg bare problemstillinger og blir feil å angripe meg for det. Vil bare ha en diskusjon.

Lenke til kommentar
Nei har ikke skjedd meg.

Men man kan jo tenkes at vedkommende hadde blitt lei seg og følt at dama har blitt litt skitten for å si det sånn, og dermed ikke kunne være sammen med henne da det ville gi dårligere status osv. Alt her er kun hypotetisk, og kun for diskusjonens skyld.

 

Jeg håper ikke du mener det der selv? Å få lavere status for å være sammen med ei som er voldtatt er det dummeste jeg har hørt. I mine øyne (også det jeg tror er vanlig i "vestlig" kultur) tror jeg at man får HØYERE status, siden man gir støtte og hjelper den som har vært utsatt for noe ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...