Spöka Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Metallica har en innspilling av Whisky In the Jar.. Hvilket album er denne innspillingen på? mvh. Kristin Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Album: Usikker, men ble gitt ut som single hvertfall. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er vel "Garage INC" om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 trådstarter kan vel for f bare google selv.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er vel "Garage INC" om jeg ikke tar helt feil DU tar ikke feil, det er Garage. Inc Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det er vel "Garage INC" om jeg ikke tar helt feil DU tar ikke feil, det er Garage. Inc Alt jeg vet Forresten en ganske heavy sang Endret 25. oktober 2007 av COYS Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 trådstarter kan vel for f bare google selv.. og om det plager deg, så kan du vel for f la være å i det hele tatt bevege deg inn på denne tråden? Google gir bare masse resultater på feil ting, uansett hvordan man formulerer søkeordene "/ Takk til alle dere andre Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) ok. metallica gir vel ganske mange svar. hvis du ikke har hørt om den før så vil jeg anbefale www.metal-archives.com en fantastisk side for informasjon om metallband og plater. http://www.metal-archives.com/release.php?id=2791 Endret 25. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Som ganske mange her har sakt, er Whiskey In The Jar fra cover plata til Metallica "Garage INC" Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Med dette søket "metallica whiskey in the jar -lyrics" står riktig svar i den 4. linken. Du ser til og med svaret uten å gå inn på linken. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Lite tips i google, skriv det du søker etter, for eksempel gav disse søkeordene "metallica whiskey in the jar album", dette resultatet "http://www.loglar.com/song.php?id=6538" som første side, der sangtekst og hvilket album den ble gitt ut på. Garage Inc er vell et album med bare coverversjoner, et "must" med andre ord :!: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 trådstarter kan vel for f bare google selv.. og om det plager deg, så kan du vel for f la være å i det hele tatt bevege deg inn på denne tråden? Google gir bare masse resultater på feil ting, uansett hvordan man formulerer søkeordene "/ Takk til alle dere andre Oh, det sto faktisk ordrett at sangen kom fra Garage INC i første treff da jeg googlet det. Men det du har jo uansett fått svaret ditt nå; det er kanskje det viktigste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg