white-hawk-elite Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 er du ein av dei som vil kjøpe softgun men er ikkje gamal nok til å kjøpe? spiller cs heile dagen og får ikkje fri luft nedi lungene? og vi har mange ganga hørt og sett at aviser og tv klager på spillegalskap, og at ungdommen bør sitte mindre på dataen og bør komme ut i friluft. derfor syns eg at aldersgrensa burde vert senka til 16 år for å eige en softgun og bruke den i skjull i skoger og sånt. same regler som før berre at den er senka til 16 år. for på dei fleste valdsspell er aldersgrensen 16 år +++ og eg har lest i mangen diskusjon innleg her at unge bør ikkje eige ein softgun på grun av at det er eit våpen. SO WHAT i valdspilla er de jo de som er pointen. så koffor kan dei ikkje senke aldersgrensa på å eige softgun så får vi kanskje slutt på spillegalskap problemet. legg gjerne igjenn en personlig meining om detta. mvh white-hawk-elite 17år Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser helst bortifra svette neder som løper rundt i skogen og skyter hensynsløst rundt seg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 vel, politiet risikerer ikke å skyte deg når de spiller CS, men løper en hau med 16åringer rundt i skogen eller i byen får de fort et skudd eller 2 i hode. du kan begynne med airsoft når du er 16, viss du er med i en klubb tilknyttet NASF i 6 måneder og får lov a politet. Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 vel, politiet risikerer ikke å skyte deg når de spiller CS, men løper en hau med 16åringer rundt i skogen eller i byen får de fort et skudd eller 2 i hode. du kan begynne med airsoft når du er 16, viss du er med i en klubb tilknyttet NASF i 6 måneder og får lov a politet. ja også glømte eg og seie at eg ikkje spiller CS og må nesten svare på de du sa der: eg sa i skogen ikkje i byen (dei må jo og ha søkt om lov fra politiet så de ikkje blir nokken forvirienger) og at de er mange fylker som ikkje har ein NASF klubb i nærheten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 vel, det skal ikke være lett å skaffe våpen når man er liten Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner heller ikke helt morroa med plastvåpen eller lekevåpen som skyter kuler av pepperkorn størrelse. Men skafff deg ei luftbørse og skyt en elg, eller bare sitt inne og forsett med cs Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 dang folket var treige idag spiller isj CS Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 vet....du skrev det lengre opp.....men start med det du Lenke til kommentar
white-hawk-elite Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 nei... skal no spare opp peng til softgun og få meg litt proft utstyr så eg får komt igang med det. så får eg kanskje meldt meg inn i NASF. fyler no 18 snart so btw selger golfutstyr xD fekk det til bursdagen min når eg fylte 15 år så no skal eg prøve og selge de eller bytte de mot softgun (dvs at de golfutstyret eg fekk er utstyr til ca 8 tusinga) så då kommer eg langdt med det ialefall darkz - grunnen til at eg begyner med softgun er nokk fordi at eg og nokken venna skal det så. hadde isj tenkt og begynne og fyre løs på vennane mine me hagle heller xD btw skreiv litt feil i siste innlegg så får eg kanskje meldt meg inn i NASF. skulle eigentlig verre så skal eg kanskje finne meg ein NASF klubb her i landet og melde meg inn i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå