Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Holder på å sette opp en grei pc til spill og div programmering, har endelig kommet til delen der jeg må velge ut skjermkort. Ser at jeg kan få Asus GeForce 8800 GTS 320 MB til ca 2151, Ligger også et Asus GeForce 8800 GTX til 4175, så hva er det greieste i forhold til både spilling og støy ? Hvis jeg kjøper 2x8800GTS så havner jo prisen rett rundt hjørnet for GTX versjonen. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gå for et GTX du. Club3D har en GTX versjon som ligger rett under 4000 kroner nå. 3700 for å være nøyaktig. Bedre å kjøpe et toppkort, enn to mellomklassekort i SLI. Det hadde jeg kommet til å gjort. Særlig nå når GTX ikke er mye dyrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Evt legge i noen hundrelapper ekstra og gå for et Ultra ? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Eventuelt vente noen uker og gå for 2x8800GT 512MB. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ultra er Vasta money, kjøp heller XXX versjonen av 8800GTX brikken.(XFX som har den) Yter bedre, får mer for pengene og alt det der. Ultra kjøleren er god å ha dersom du skal klokke skjermkortet, men de tar en ublu pris for den. Endret 27. oktober 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men er det smart å kjøpe et GTS senere et billig GTS til SLI oppsett, i med GTS SLI yter jo bedre enn GTX selvom det blir litt varmt. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men er det smart å kjøpe et GTS senere et billig GTS til SLI oppsett, i med GTS SLI yter jo bedre enn GTX selvom det blir litt varmt. "Kjøpe et GTS senere et billig GTS til SLI oppsett" What!? omformuler det slik at man kan forstå hva som står. Jeg vil anbefale deg å vente 2 ukes tid og heller kjøpe 2 stk 8800GT 512Mb de 2 kortene vil yte i SLI ca 50% mer en et singelt 8800GTX og kommer på samme prisen Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sorry, mente kjøpe enda et GTS kort til SLI oppsett, tar noen pils i skrivende stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ultra er Vasta money, kjøp heller XXX versjonen av 8800GTX brikken.(XFX som har den) Yter bedre, får mer for pengene og alt det der. XXX versjonen koster jo tilnærmet det samme som Ultra. Ca når kommer de neste utgavene av kortene ? Tror uansett jeg venter til rundt Januar med å kjøpe Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sorry, mente kjøpe enda et GTS kort til SLI oppsett, tar noen pils i skrivende stund. Tror ikke det vil funke.. mtp nVidia "relanserer" GTS serien.. Tror det blir en krymping osv Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ultra er Vasta money, kjøp heller XXX versjonen av 8800GTX brikken.(XFX som har den) Yter bedre, får mer for pengene og alt det der. Jeg vil gjerne se tester av en XXX klokket GTX mot en XXX Ultra. Værste jeg har hørt at GTX tar Ultra. XXX versjonen koster jo tilnærmet det samme som Ultra. Ca når kommer de neste utgavene av kortene ? Tror uansett jeg venter til rundt Januar med å kjøpe 8800GT - 29 Oktober 8800GTS - 19 November Nye toppmodellen - Januar Endret 27. oktober 2007 av Intern Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Intern: Så noen som pratet om det samme i et engelsk språklig forum jeg var innom en gang. Husker ikke helt hva de kom fram til, men XXX versjonen av GTX slo faktisk XXX versjonen av Ultra i enkelte tilfeller. XXX versjonen av Ultra var visst heller ikke helt stabil, tror de sa noe om det på HW.no også. Husker ikke sikkert dette her da, så dere får ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg kjører nå mitt Ultra på 725/1245(2490). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ultra er Vasta money, kjøp heller XXX versjonen av 8800GTX brikken.(XFX som har den) Yter bedre, får mer for pengene og alt det der. Jeg vil gjerne se tester av en XXX klokket GTX mot en XXX Ultra. Værste jeg har hørt at GTX tar Ultra. XXX versjonen koster jo tilnærmet det samme som Ultra. Ca når kommer de neste utgavene av kortene ? Tror uansett jeg venter til rundt Januar med å kjøpe 8800GT - 29 Oktober 8800GTS - 19 November Nye toppmodellen - Januar Er det bekreftet dato i Januar ? Isåfall er det fristende å vente Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vet ikke om det er offisielt bekreftet fra nVidia. Tror det stod noe om det her på HW.no. Men at det kommer, det er nok helt sikkert. Vent du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå