Valdemar Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hva er best? Hva ville dere kjøpt? Hva ville dere heller kjøpt? Alle svar mottas med takk:) Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 KR7A-RAID, helt klart! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Eller uten RAID. En kjøper jo ikke mer enn en har bruk for. Går det an å kjøre andre ide-enheter på RAID-kontrolleren? Er det slik at en kan kjøre én hd på RAID-kontrolleren og bruke den andre kontrolleren til andre ide-enheter? Soyo SY-K7V DRAGON+ er jo oxo et ganske interessant hk. Lenke til kommentar
jason Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 helt klart KR7, det har vist seg å være sinnsykt stabilt, ikke minst på minnesiden hvor du kan kjøre noen helt vannvittige innstillinger.Dette har KG7 kortet litt problemer med. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Du kan helt fint bruke RAID kontrolleren til å kjøre som to standard IDE porter... samtidig har man jo muligheten for å sette diskene her opp i raid, og det er ikke dumt :wink: Med andre ord, selv uten å ta i bruk RAID funksjonene på kortet, kan man koble 8 IDE harddisker på et slikt HK, og det er jo ikke noe å fnyse av... Har selv KT7A-RAID og er *meget* godt fornøyd, både med muligheten for RAID oppsett og muligheten for å koble ytterligere fire IDE disker i pc'en (Nå har jeg jo også SCSI da, så jeg skulle nok ikke gå tom for ekspansjonsmuligheter på lagringsområdet i nær fremtid ) Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Planlegger selv å heller kjøpe Soltek SL-75 DRV2, da dette fikk utmerkede anmeldelser rett før jul. Dette er også noe mer behagelig for pengeboka mi. Har litt forskjellig erfaring med Abit-kort, der jeg aldri har hatt trøbbel med Soltek. Minuset der er at DRV2'en ikke har RAID. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg tror jeg går for KR7-Raid ja:eek: Tusen takk for mange hjelpsomme svar:) Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har dette kortet selv, og kan anbefale det på det varmeste. :smile: Har ikke hatt en enste kræsj siden jeg installerte det. Jeg kan kjøre minnet på de kjapeste innstilingene, fortsatt stabilt som et fjell, noe mitt EPoX 8KHA+ ikke var. :smile: KR7A eier. :wink: Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 hvordan ram har du DeltaVifte?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå