tommy_sn Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Har en liten lekasje i selve krana som går ut fra varmtvannsberederen, den som man kan regulere hvor blandingsforholdet på varmt/kaldtvann ut. Lekker varmtvann her, så da må det komme rett fra vv-berederen. Er jeg da nødt til å bytte denne, eller finnes det en smart måte å stoppe lekasjen her på? Lenke til kommentar
Murphy1999 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Har en liten lekasje i selve krana som går ut fra varmtvannsberederen, den som man kan regulere hvor blandingsforholdet på varmt/kaldtvann ut. Lekker varmtvann her, så da må det komme rett fra vv-berederen. Er jeg da nødt til å bytte denne, eller finnes det en smart måte å stoppe lekasjen her på? Hadde noe lignende på min i fjor, det går an å bytte den, men det er ganske dyrt. Mener å huske jeg fikk pris på rundt 2k? Er berederen gammel, bytt til ny bereder Jeg betalte 3815,- for min 250l(?) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da er det nok på tide å skaffe seg ny bereder. Sjelden det lønner seg å reparere. Avhenger også av hvor gammal den er. Er det en Oso bereder er det vel 10 års garanti og. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Fikk fiksa det selv..Skrudde ut den plastsaken som regulerer og bytta pakning..Er så god som ny nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå