John Abrahamsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dritt......NGT leverer ikke her.... Hvis ikke hadde jag GLADELIG betalt 1000 for å avbryte Nye Online ADSL.... Kommer sikkert til å laste ned mer enn 1 gig i dag ja..... Telenor har vel standard abonementet sitt enda vel? Det har jeg hvertfall Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dritt......NGT leverer ikke her.... Hvis ikke hadde jag GLADELIG betalt 1000 for å avbryte Nye Online ADSL.... Kommer sikkert til å laste ned mer enn 1 gig i dag ja..... Telenor har vel standard abonementet sitt enda vel? Det har jeg hvertfall da må man betale 200kr + 100kr per mnd.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dritt......NGT leverer ikke her.... Hvis ikke hadde jag GLADELIG betalt 1000 for å avbryte Nye Online ADSL.... Kommer sikkert til å laste ned mer enn 1 gig i dag ja..... Dette var planen for min del ----> se en måned om tn har gjort en gedigen feil og glemt å skru av limiten (bor på Røros og ALT her er amatørmessig), så betale en hundrings mer i måneden og få halvparten fart... Lenke til kommentar
president Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 3. februar kommer det nye ADSL-abonnement fra Telenor. Det er kun ett abonnement som får fri nedlasting, det koster 749,-/mnd og er 1024/256kbps. Så vet dere det. Det kommer to nye abonnement, med hhv. 10GB og 30GB maks. nedlasting pr. mnd. De vil koste hhv. 449,- (704/128) og 549,- (1024/256) pr. mnd. Så hvis dere skal ha noen av de "gamle" abonnementene som utgår, må dere bestille før 3. feb. De som har noen av de gamle abonnementene fra før kan selvsagt fortsette med disse. Det til 349,-/mnd vil også fortsette. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ringte telenor i dag. De sa at de ikke kunne gi meg vanlig abonnement før mandag, forbanna tull... jaja.. jeg og et par kamerater okkuperer ei 100Mbit linje i helga.. 8) så det er ikke den største nedturen.. Lenke til kommentar
president Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du får til å bestille hvis du stikker innom en forhandler. Lenke til kommentar
president Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vanligvis er folk slenger folk kjapt med leppa når det er noe om Telenor ADSL, men her skjer det ingenting. Er dere målbundet fordi dere ikke visste noe om de nye abonnementene? _Uopplyste folk_ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er det egentlig dere maser om, dere med "nye" Online ADSL? Når dere først har vært og kjøpt "ADSL med 1 GB begrensning" er det vel ikke annet å forvente enn at dere faktisk får 1 GB begrensning? Lenke til kommentar
perry Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ---> http://www.nextgentel.no/ <--- Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 3. februar kommer det nye ADSL-abonnement fra Telenor. Det er kun ett abonnement som får fri nedlasting, det koster 749,-/mnd og er 1024/256kbps.Så vet dere det. Det kommer to nye abonnement, med hhv. 10GB og 30GB maks. nedlasting pr. mnd. De vil koste hhv. 449,- (704/128) og 549,- (1024/256) pr. mnd. Så hvis dere skal ha noen av de "gamle" abonnementene som utgår, må dere bestille før 3. feb. De som har noen av de gamle abonnementene fra før kan selvsagt fortsette med disse. Det til 349,-/mnd vil også fortsette. Hvis dette stemmer kan de nok presse markedet over på bruksprisning som hele tiden har hvert målet til TN desverre. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Desverre, desverre.... Håper Nextgentel har vett til å holde seg unna bruksprising Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå