Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Siste frist er IDAG (fredag) med Telenor ADSL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei dessverre... føler med deg.... familien min har abonementet og har lastet ned en del mer enn 1gb... det finnes ingen muligheter til å slippe unna abonementet UTEN å betale da...? f.eks så er det en GROV feil på tn sine nettsider... de mener 1gb holder til 20000web sider... det er jo litt feil da... tro jeg

1gb=1024mb=1048576kb

1048576kb/20000sider=52,4288 kb per side

en web side tar vel mer enn 52kb ikke sant? eller tar jeg VELDIG feil...?

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig, er ikke sikker.

Men det jeg er sikker på, er at det blir bare 1 divx i måneden framåver. og kanskje 10 mp3s. Resten trengs sikkert for sufring og annen drit.

Hehe, fint at det er flere i samme situasjon da :wink:

og i en familie så må vel byte'n deles broderlig ..

Det lurte jeg på også, om det finnes en omvei, en bakvei, en sidevei, et smutthull. Som telenor ikke vet om/eller ikke har gjort noe med. slik at en kan laste ned mere.. Koster det mye for de ekstra pakkene da?

Er jo lovlig å utnytte smutthull 8)

Lenke til kommentar
Det er fullt mulig, er ikke sikker.

Men det jeg er sikker på, er at det blir bare 1 divx i måneden framåver. og kanskje 10 mp3s. Resten trengs sikkert for sufring og annen drit.

Hehe, fint at det er flere i samme situasjon da :wink:

og i en familie så må vel byte'n deles broderlig ..

Det lurte jeg på også, om det finnes en omvei, en bakvei, en sidevei, et smutthull. Som telenor ikke vet om/eller ikke har gjort noe med. slik at en kan laste ned mere.. Koster det mye for de ekstra pakkene da?

Er jo lovlig å utnytte smutthull 8)

smutthull i lov er lovlige
Lenke til kommentar
Ja, idag er det siste frist for oss med Telenor Nye online ADSL.

1GB i måneden! :cry:

Har lastet ned over 12GB de 4 siste dagene. Faan, dette blir hardt å mestre altså.

Ingen som har hørt om en ny utsettelse?

Ser ikke helt problemet ditt jeg. Kjøp deg ekstra 5 GB, eller bytt til et abonnement med ubegrenset nedlastning :-)

Lenke til kommentar
online adsl er så idiotisk som det går an å få d!

USJ!

"I e bænhard! " :grumpy:

Og hva mener du med en slik uttalelse? Ser ikke store forskjellen på online adsl og andre jeg da. Men derimot er det stor forskjell på nye online adsl og online adsl :wink:

Og til alle andre som syter:

Det finnes alternativer, f.eks. et annet online abonnement (med ubegrenset nedlastning) og ikke minst andre leverandører (f.eks. Bluecom). Men det er kanskje sytinga som gjelder?

Lenke til kommentar
Ja, idag er det siste frist for oss med Telenor Nye online ADSL.

1GB i måneden! :cry:

Har lastet ned over 12GB de 4 siste dagene. Faan, dette blir hardt å mestre altså.

Ingen som har hørt om en ny utsettelse?

Ser ikke helt problemet ditt jeg. Kjøp deg ekstra 5 GB, eller bytt til et abonnement med ubegrenset nedlastning :-)

5 GB ekstra? Det går jo ned på en helg med vanlig bruk, eller et døgn med "hard" bruk. Fysjom....

Ned med Nye Online ADSL!

Lenke til kommentar

Pingo68 skrev:

"Ser ikke helt problemet ditt jeg. Kjøp deg ekstra 5 GB, eller bytt til et abonnement med ubegrenset nedlastning "

-Jeg har ikke noe problem jeg. Alt virker som det skal. Men jeg kom derimot med ei opplysning ikke et spørsmål. Og ja, jeg etterlyste prisen på de ekstrapakken før posten din.

For det andre..

Jeg har ikke sytet en drit, bare kommet med opplysninger og fakta.

For det tredje.

Jo, det er bare å skifte abonnement. Men det er ikke alle her som er "mastern" i huset, så det er liksom ikke bare å skifte. Åsså er det dyrere enn de uten tilgang.

Lenke til kommentar
Har du den kronene det koster mer for ett vanlig abm er det vel du som er, eller kan bli, "master'n"? :)

Har jo så rett idet. Men hvor får en arbeidsløs 18årig sudent de pengene fra?

Sklidd ut litt denne tråden men..

Men det jeg ville var:

Idag er det siste dag med fri nedlasting, så skal dere ha noe stort, så last det ned idag! Linja bør være full overload i hele dag...

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet jeg..

Har oxo 1 GB grense, men Telenor har en sånn fin liten ting som heter NattSurf til 49,- måneden! Ingen begrensing mellom kl. 01-09.

Så jeg bare setter igang ting før jeg legger meg, så er det ferdig når jeg står opp, og jeg har like mye igjen av 1GB min som da jeg la meg . =)

Ganske greit..

Lenke til kommentar

Da er du vel oppe i en månedspris på kr. 399,- hvis jeg ikke tar helt feil.

Hva med Nextgentel 704/384 for 398,- pr måned, så slipper du å tenke på limit i det hele tatt. Gjelder selvfølgelig hvis du kan få NGT der du bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...