iNeo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har ett problem med at jeg ikke kan se addons knappen på character screenen, jeg har lest at den skal være i venstrehjørne men jeg finner den ikke! Håper på svar. Mvh WoWnoob. Edit: Note to self; slutt å skriv høyre når jeg mener VENSTRE! Endret 25. oktober 2007 av iNeo Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Til meg så er den nederst til venstre. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du må ha plasert addons i interface foldere for at det skal poppe opp knappen nede til VENSTRE Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du har enten slettet alle addonsene eller kjørt en wow repair, så legg inn nye addons eller Flytt de gamle til den riktige interface mappen hvis du har kjørt en wow repair Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Du må ha plasert addons i interface foldere for at det skal poppe opp knappen nede til VENSTRE Thank you. Tror det gjorde susen! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå