Gå til innhold

Canon Pixma IP4500 hvordan skrive ut på hele CDen

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en ny Pixma skriver, men når jeg skal skrive ut på CD/DVD kommer ikke ut skriften helt ut i kantene og helt inn.

Når jeg trykker på preview kommer det en tjukk blå sirkel helt ytterst og ganske langt inne som tydeligvis. printeren vil ikke skrive på dette blå feltet, har prøvd å velge bordless printing under option men det funker ikke for CD-er.

Hva skal jeg gjøre for å skrive ut helt ut i kanten på CDen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat kjøpt meg en ny Pixma skriver, men når jeg skal skrive ut på CD/DVD kommer ikke ut skriften helt ut i kantene og helt inn.

Når jeg trykker på preview kommer det en tjukk blå sirkel helt ytterst og ganske langt inne som tydeligvis. printeren vil ikke skrive på dette blå feltet, har prøvd å velge bordless printing under option men det funker ikke for CD-er.

Hva skal jeg gjøre for å skrive ut helt ut i kanten på CDen?

Jeg har en Pixma ip4300 og der kan du definere dine egne "CD-er" i "CD-Label Print" programmet.

Velg "Select Paper" fra File-menyen. Velg så "New" og du kan definere din egen layout.

Har gjort dette på Verbatim-platene jeg har, så nå kan jeg skrive mye mye nærmere "hullet"

J

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...