Gå til innhold

treningssentre i Tromsø

Anbefalte innlegg

Jeg har trent på SATS langnes siden jula 2007, liker meg kjempegodt der. Er muligens fordi jeg alltid har på meg headset med jævla høy musikk, men men.. Og hva angår dårlig miljø; jeg ser svært sjelden at noen driver å prater i telefonen. Hvis noe er galt med sats, så er det den totalt fraværende kommunikasjonen mellom folk.

Så ja, det er ganske dyrt. Jeg bor like i nærheten da, var derfor jeg ville ha medlemskap der. Vil iallefall anbefale det :] Du får gratis veiledningstime.. smart kis satte opp treningsprogram for meg, har fulgt det siden før sommerferien. Har fått helt ok muskler nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trente sjøl på pro gym i 2007.. Hadde en kort pause med treningen før jeg begynte på sats grunnet flyttingen til Tromsdalen av Pro Gym. Hvis du vil ha et seriøst gym med seriøse medlemmer er pro gym definitivt svaret. Sats i byen og langnes har generelt dårlige apparater, og i og med at jeg har trent på pro gym er det mange apparater som jeg savner på SATS. Så vidt jeg vet så har pro gym fått opp til 100kg i hantler hvor 1-20 eller 1-40 hadde forskjell på ett kilo. SATS har ikke noe særlig bra staff, hvor pro gym har sjefen sjøl som er ex-bodybuilder som kan sakene sine. Pro gym har også et veldig bra miljø hvor de fleste er bekjente, og det alltid er noen å prate med osv.

SATS har egentlig ikke noe særlig bra miljø, og det er sjeldent jeg i det hele tatt prater med noen jeg ikke kjenner, noe jeg gjorde flere ganger på Pro Gym. Men før å slutte med klagingen, så er SATS helt OK. Plusset med sats er definitivt badstuen som jeg bruker hver dag.. Skikkelig sterke og store folk er et syn du sjeldent møter på SATS, hvis du sammenligner med Pro Gym.

Hadde Pro Gym enda vært at med kræmer hadde jeg definitivt aldri flyttet til SATS.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
PF Fitnessenter ligger lokalt, og har i tillegg sin egen kosttilskuddsbutikk. I overkant av 300,- i måneden på studentrabatt.

Hva er nettsiden demmes? Eg har letet masse nu. Syns du kan ta å skrive det ned her nu eller bare ta å send meg en sms eller noe...

Ya

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Sats Langnes er flott.

Ingenting galt med at andre leser avis synes jeg, det er tross alt for alle typer folk.

Jeg trener ofte tidlig så man har nesten hele sats for seg selv.

som sakt, dårlig musikk men mye bra å se på, så mp3 spiller er tingen ;D

Hva prisen angår er 480kr ganske mye, selv har jeg bedriftsavtale så jeg slipper unna med 1500kr elns på årsbasis.

"Handtlene" går forresten opp til 45kg sist jeg sjekka, nesten ubrukt da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...