Gå til innhold

treningssentre i Tromsø

Anbefalte innlegg

På hjemplassen min koster årsabbonement for elever 200 kr, men der drives det på dugnad da :D

Ikke i tromsø forresten, så litt off topic :p

Hvor i Tromsø skal man begynne hvis man er interessert i å få gode tips på teknikk?

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det blir opp mot 400 kr mnd på sats selv med den rabatten. Betaler selv 407 kr mnd og da har jeg studentrabatt.

Men jeg syntes det er verdt det, er bra utstyr der og nok utstyr der. Pleier selvfølgelig å være en del folk i 5-6 tia men har aldri hat noen problemer med ventetid, selv når det er mye folk.

Er greie garderober, dusjer og badstue hvis du liker det.

Lenke til kommentar

Det har åpnet et nytt senter på stakkevollveien - ved kræmer. Noen som vet hva det heter og pris etc? Ser ut til å være mest tredemøller etc og ikke noe vekter, men det kunne nå passe meg bra. Jeg vil nå helst løpe...

-Vegar

Lenke til kommentar
Det har åpnet et nytt senter på stakkevollveien - ved kræmer. Noen som vet hva det heter og pris etc? Ser ut til å være mest tredemøller etc og ikke noe vekter, men det kunne nå passe meg bra. Jeg vil nå helst løpe...

-Vegar

Jeg ble veldig glad fordi det er i mitt nabolag, men det viste seg at det er et vektreduksjons-senter eller noe sånt. Noe rart er det uansett.

http://www.xtravaganza.no/weightcenter.php...hlang=norwegian

"I et xtravaganza vektsenter skapes det harmoni og en indre mental styrke."

Huff. Jeg ble fort skuffa.

edit: Om det er noen som trener på PF Fitness Center, har de knebøyrack? Hvor høyt går manualene i vekt?

Endret av e-banez
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Skulle kanskje spesifisert det, men det var 40 kg hantler jeg mente, ja. Vektskiver ligger rundt 200 kg, men av en idiotisk grunn, så har de forskjellige størrelser på hullet i vektskivene, og på tykkelsen til stanga til smith-maskin og olympiastang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...