b0berg Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) På hjemplassen min koster årsabbonement for elever 200 kr, men der drives det på dugnad da Ikke i tromsø forresten, så litt off topic Hvor i Tromsø skal man begynne hvis man er interessert i å få gode tips på teknikk? Endret 30. mars 2008 av b0berg Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Regner med det blir opp mot 400 kr mnd på sats selv med den rabatten. Betaler selv 407 kr mnd og da har jeg studentrabatt. Men jeg syntes det er verdt det, er bra utstyr der og nok utstyr der. Pleier selvfølgelig å være en del folk i 5-6 tia men har aldri hat noen problemer med ventetid, selv når det er mye folk. Er greie garderober, dusjer og badstue hvis du liker det. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hva med pro gym er det en fin plass? de har vel flytta til tromsdalen? Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det har åpnet et nytt senter på stakkevollveien - ved kræmer. Noen som vet hva det heter og pris etc? Ser ut til å være mest tredemøller etc og ikke noe vekter, men det kunne nå passe meg bra. Jeg vil nå helst løpe... -Vegar Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det har åpnet et nytt senter på stakkevollveien - ved kræmer. Noen som vet hva det heter og pris etc? Ser ut til å være mest tredemøller etc og ikke noe vekter, men det kunne nå passe meg bra. Jeg vil nå helst løpe... -Vegar Jeg ble veldig glad fordi det er i mitt nabolag, men det viste seg at det er et vektreduksjons-senter eller noe sånt. Noe rart er det uansett. http://www.xtravaganza.no/weightcenter.php...hlang=norwegian "I et xtravaganza vektsenter skapes det harmoni og en indre mental styrke." Huff. Jeg ble fort skuffa. edit: Om det er noen som trener på PF Fitness Center, har de knebøyrack? Hvor høyt går manualene i vekt? Endret 4. april 2008 av e-banez Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 BUMP. Jeg trenger en plass å trene som ligger i nærheten av enten universitetet eller Åsgård sykehus. Helst et rimelig og bra alternativ : )) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 PF Fitnessenter ligger lokalt, og har i tillegg sin egen kosttilskuddsbutikk. I overkant av 300,- i måneden på studentrabatt. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har dette treningssenteret en webside jeg kan se det på?=) Er det noen andre treningssentre som ligger litt nærmere universitetet evt åsgårds studenthjem? Endret 5. august 2008 av Oook Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du har Kraft, som ligger på universitetsområdet. Det er drevet av Studentsamskipnaden, så du blir å få informasjon om det når du begynner på skolen, regner jeg med. http://www.sito.uit.no/Startsiden/Studenti...58/Default.aspx Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har dette treningssenteret en webside jeg kan se det på?=) Er det noen andre treningssentre som ligger litt nærmere universitetet evt åsgårds studenthjem? PF Fitnessenter har egen hjemmeside, og google er din venn. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du har Kraft, som ligger på universitetsområdet. Det er drevet av Studentsamskipnaden, så du blir å få informasjon om det når du begynner på skolen, regner jeg med.http://www.sito.uit.no/Startsiden/Studenti...58/Default.aspx Takk! Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvor høyt går de i vekter på sats langnes? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor høyt går de i vekter på sats langnes? Nå sluttet jeg nettopp å trene der, og har allerede begynt å glemme slikt, men såvidt jeg kan huske så er 40 kg det høyeste. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor høyt går de i vekter på sats langnes? Nå sluttet jeg nettopp å trene der, og har allerede begynt å glemme slikt, men såvidt jeg kan huske så er 40 kg det høyeste. 40 i benk? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 antakelivigvis i hantler. 40 kg i vektskiver er jo ingenting, hvis de ter sats/spenst har de sikkert oppmot 200 kg i vektskiver, ihvertfall i de som passer til olympiastanga. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skulle kanskje spesifisert det, men det var 40 kg hantler jeg mente, ja. Vektskiver ligger rundt 200 kg, men av en idiotisk grunn, så har de forskjellige størrelser på hullet i vektskivene, og på tykkelsen til stanga til smith-maskin og olympiastang. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ja, det er normalt det, smithen er somregel mye tynnere enn olympiastangen.. Trener i samme kjede, og har vel rundt 200 kg i skriver som passer på olympiastanga, og rundt 300 i skriver som passer smithen/beinpress/z-stang osv. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hva synes dere om " Sats langnes " ? skal starte der etter jul, for da er jeg ferdig på studio 7 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 De har ett knebøystativ og én benk fordelt på 100 maskiner. Lokalene er vel fine nok, men hvem bryr seg om det, når det ikke er ordentlig utstyr? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 huff, alltid sånn med disse sats/spenst kjedene, samme der jeg trener, fine lyse og trivlige lokaler, men kun 1 rack og 1 benk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå