Gå til innhold

treningssentre i Tromsø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pro Gym. Hvis du utelukkende skal drive fitness eller bygging.

Ellers har Spark et nytt senter i sentrum klart rundt juletider, skal visstnok være greit.

Så har du Tromsø treningsenter i Fløya hallen, samt studio 7 nede på kaia. Men begge disse begynner og bli litt slitt. Andre er vel Kraft, Nautilus og Sats.

Lenke til kommentar
Pro Gym. Hvis du utelukkende skal drive fitness eller bygging.

Ellers har Spark et nytt senter i sentrum klart rundt juletider, skal visstnok være greit.

Så har du Tromsø treningsenter i Fløya hallen, samt studio 7 nede på kaia. Men begge disse begynner og bli litt slitt. Andre er vel Kraft, Nautilus og Sats.

Har du/andre på forumet noen erfaringer med Sats på Langnes?

Lenke til kommentar
Jeg har selv trent der. Dyrt, crappy musikk, bra damer, ok utstyr men et miljø som jeg hater.

Miljø som du hater, hva mener du med det?

Å lese avisen når man trener er totalt feil fokus. Samt folk som prater i telefon. Rettelse, folk som i det hele tatt tar opp telefon mens de trener for annet enn å sjekke klokka. Eller alle særingene som må sitte på benken/apperatet når de har pause, nei for all del ikke la noen ta i mellom!

Andre ting, vel fjortiser og gamle tanter som niglor. Intruktører som ikke har peiling, å som snakker om kosthold med sine 20cm overarmer (I don't buy it).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Skal slutte å trene der jeg er nå, så jeg trenger en ny plass.

Hvor mye koster det i mnd på studio7 siden deres var nede?

Så det kostet 249 pr mnd på pro gym for studenter, men må alt betales med en gang, siden det sto 1 års medlemskap?

Lenke til kommentar
Skal slutte å trene der jeg er nå, så jeg trenger en ny plass.

Hvor mye koster det i mnd på studio7 siden deres var nede?

Så det kostet 249 pr mnd på pro gym for studenter, men må alt betales med en gang, siden det sto 1 års medlemskap?

Det er 2900kr for 12mnd student, noe som da blir rundt 240kr i mnd. Problemet med Studio7 er at det er lite, og at utstyret er gammelt og slitt. Sistnevnte er ikke noe praktisk problem, men siden det er så lite, så kan man nesten ikke trene der midt på dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

bumper litt her... trenger et sted i byen og trene, har tengt litt på pro-gym, er det et sted og dra med samboer til. vi trente før på sats, men jeg føler meg ikke helt vel der når jeg løfter litt vekter og overser makinene :)

har de flytta til tromsdalen? og åpna?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor er billigst i Tromsø? Og bra da selvfølgelig?

I og med at jeg jobber på posten får jeg litt rabatt på Sats, 90 kr per måned og ingen adm. gebyr, men hvis det fortsatt er bedre/billigere andre plasser så få høre!

er det så forskjell på prisene, er ikke fra tromsø da, men fra østlandet, men betaler vel rundt 5 lapper i året med studentrabatt... 90 kroner i måneden er jo så og si gratis :p

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...