Mottiman Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) PC-en min vil ikke starte. Det går strøm og alt sånn gjennom den, men den gir ikke noe skjermbilde eller gir strøm til noen av de innplugga tingene mine. Selve PC-en igang, og det høres ut som den jobber fælt. Vet at skjermen fungerer, og at alt eg koblet riktig. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Den fungerte helt fint i går btw. Har tatt inn og ut BIOS batteriet, men det hjalp heller ikke. Tar imot alle former for forslag. Endret 25. oktober 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis systemet fungerte i går og du har kontrollert at det ikke er noe galt med skjermen, kan det lukte litt skjermkort-problem. Har du mulighet til å teste et annen skjermkort i systemet ditt? Eventuelt teste ditt skjermkort i et annet system? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja. Jeg prøvde det no. Samme greiene. Helt svart skjerm, og intenting skjer. Burde jo kanskje hørt at PC-en gikk inn på windows hvis d var noe gale med skjermkortet? Takk for svar og forslag, men PC-en e forsatt kaputt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå