Gå til innhold

FIFA 08 VS PRO EVOLUTION SOCCER 08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok et år kjøpt PES, men jeg føler at avstanden mellom spillene har blitt redusert år etter år.

Helt ærlig må jeg si at PES08 ble en stor, stor skuffelse da man heller føler at man spiller PES6,5 på grunn av de marginale forskjellene i selve spillet.

Til tross for dette er gameplayet i PES noe som appelerer i større grad til meg enn Fifa da det enkelt og greit føles mer som å spille fotball.

 

Som jeg har sagt en god stund nå; Gi meg gameplay fra PES og grafikk, interface og mulighetene i Fifa.

 

Det er i alle fall liten tvil om at Konami har en skikkelig jobb å gjøre frem til lansering av neste spill i serien.

2 vs 2/ 4 vs 4 online, forbedret trening, mer realistiske stats på spillerne, ytterligere forbedret gameplay, bedret grafikk, bedre lyd... Ja, kanskje de til og med kunne tilpasset musikk og grafikk etter det europeiske markedet, slik at man slipper menyer med cheesy photoshop-effekter og en playlist som gir en akutt trang til å rive av seg ørene.

Det aller mest fantastiske med musikken er tidenes mest plagsomme og stressende techno-låt som spilles hver gang man skal sette opp laget.

Vi pleier å bruke lang tid på dette og måtte etter noen kamper slå av all musikk i spillet grunnet denne "ta-en-pille-med-smiley-face-på"-sangen.

Konami må også få fingeren ut og lansere noen nye gameplay-muligheter.

 

Edit: Trådstarter, kan du editere tittlen på tråden til en uten bare store bokstaver?

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...